🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37422.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی شایعه جاسوسی خود از کاربران آمریکایی را «گمانه‌زنی‌هایی بی‌اساس» خواند

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی از مدت ها پیش اعلام کرده که هدف اصلی این کمپانی، کنار زدن اپل و سامسونگ و تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان است. برای تحقق ...

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی از مدت ها پیش اعلام کرده که هدف اصلی این کمپانی، کنار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - زدن اپل و سامسونگ و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - تبدیل شدن به بزرگ ترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان است. برای تحقق - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - این مهم، هواوی امیدوار بود که بتواند با دو اپراتور مخابراتی بزرگ آمریکا، یعنی ورایزن و AT&T وارد همکاری شده و موبایل میت 10 پرو را به لاین آپ محصولات آنها اضافه کند.

با این حال، هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت و قانون گذاران آمریکایی طی ماه گذشته میلادی به مصرف کنندگان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - هشدار دادند که هیچ یک از محصولات هواوی را خریداری نکنند. دلیل اصلی این هشدار، گزارشی متعلق به سال 2012 بود که ادعا می کرد هواوی و ZTE از موبایل ها و تجهیزات شبکه خود برای جاسوسی از شرکت ها و مصرف کنندگان آمریکایی استفاده می کنند.

بعد از این اتفاق، نه تنها ورایزن و AT&T به همکاری خود با هواوی پایان دادند بلکه خرده فروشی Best Buy هم اعلام کرد به محض اتمام موجودی اش از میت 10 پرو، دیگر هیچ یک از محصولات برند هواوی را موجود نخواهد کرد.

حالا یو به این جریان واکنش نشان داده و صحبت های دولت آمریکا مبنی بر جاسوسی از آمریکایی ها را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - «گمانه‌زنی‌هایی بی‌اساس» خوانده است. مدیرعامل هواوی توضیح می دهد: «ما می دانیم که برندی شناخته شده در آمریکا نیستیم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - و باید برندمان را در اینجا بسازیم. گام نخست، جلب اعتماد مصرف کنندگان است. نگرانی های مربوط به خطرات امنیتی براساس گمانه‌زنی‌هایی بی‌اساس هستند و حقیقتاً ناعادلانه. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - اگر حقایقی در کار است، ما از مذاکره‌ای شفاف و باز استقبال می کنیم.»

یو باور دارد که حتی اگر پای هواوی هیچوقت به بازار آمریکا باز نشود، باز هم شانسی برای کنار زدن سامسونگ و اپل دارد. هواوی امروز اعلام کرد که در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - سال 2017 میلادی، 153 میلیون دستگاه (شامل موبایل های زیرمجموعه آنر) روانه بازار کرده و درآمد خود از این تجارت را تا 32 درصد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - افزایش داده است. در این بین، سامسونگ 317.1 میلیون دستگاه و اپل 215.8 میلیون دستگاه به اقصی نقاط جهان رسانده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone