🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15295.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید 4G گلکسی S20 FE احتمالا با چیپ اسنپدارگون و شارژ بی‌سیم ۴.۴ وات از راه می‌رسد

سامسونگ اخیرا نسخه 5G گلکسی S20 FE را در هند عرضه کرده بود. حالا گزارش دیگری عنوان می‌کند که نسخه 4G جدیدی از این گوشی احتمالا با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون به جای اگزینوس و ...

سامسونگ اخیرا نسخه 5G گلکسی S20 FE را در هند عرضه کرده بود. حالا گزارش دیگری عنوان می‌کند که نسخه 4G جدیدی از این گوشی احتمالا با بهره‌مندی از تراشه - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - اسنپدراگون به جای اگزینوس و قابلیت شارژ بی سیم ۴.۴ وات در - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گلکسی گلکسی S20 FE  از محبوبیت خاصی بین - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - کاربران برخوردار است. گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G780G تحت عنوان «سامسونگ گلکسی S20 FE» در وب سایت «کنسرسیوم برق وایرلس» یا «WPC» رویت شده است. پیش از این دستگاهی با همین - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - شماره مدل در - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - هند معرفی شده بود و با همین شماره مدل نیز به بازار عرضه شد. اما ظاهرا تنها تفاوت این دو مدل، چیپست مورد استفاده در - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - آنها است. به علاوه براساس داده‌های منتشر شده در این وب‌سایت دستگاه جدید ترکیب رنگ آبی نیز خواهد داشت.

ظاهرا نسخه جدید گلکسی S20 FE 4G به جای بهره‌مندی از تراشه اگزینوس قرار است با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و همان طراحی ظاهری عرضه شود.

تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران

در خبرهای دیگری نیز گفته شده بود - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - که سامسونگ قصد دارد به زودی تولید گلکسی S20 FE مجهز به پردازنده اگزینوس ۹۹۰ را متوقف کند. سایر مشخصات نسخه 4G گلکسی S20 - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - FE احتمالا مشابه مدل‌های قبلی خواهد بود. در این صورت این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۵ اینچی تخت AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و طراحی صفحه نمایش Infinity-O بهره می‌برد.

دوربین اصلی سه گانه دستگاه دارای سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال، دوربین - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و زاویه دید ۱۲۳ درجه - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - خواهد بود. همچنین برای این گوشی هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - شده است

از دیگر مشخصات این موبایل جدید می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی، پشتیبانی از کارت microSD، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید - تعمیرات مایکروفر در شهر محمودآباد استان مازندران - ۱۱ اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone