🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15294.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اتصال به کلاب هاوس در شبکه‌های موبایلی با اشکال مواجه است؛ فیلترینگ یا اختلال؟

از شب گذشته دسترسی به شبکه اجتماعی کلاب هاوس از طریق همراه اول با اختلال همراه بود و این مساله در اتاق‌های کلاب هاوس هم مطرح شد. از ساعات بامدادی امروز نیز کاربران ایرانسل برای ...

از شب گذشته دسترسی به شبکه اجتماعی کلاب هاوس از طریق همراه اول با اختلال همراه بود و این مساله در اتاق‌های کلاب هاوس هم مطرح شد. از ساعات بامدادی امروز نیز کاربران ایرانسل برای دسترسی به کلاب هاوس با اختلال - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مواجه هستند. وزارت ارتباطات در این باره گفته که این اختلال‌ها عادی نیست و از آن‌سو اپراتورهای موبایل اعلام کردند که هیچ دستوری مبنی بر فیلترینگ دریافت نکرده‌اند.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات می‌گوید اختلال کلاب‌هاوس در شبکه همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران به آنها گزارش شده و بررسی‌ها حاکی از صحت گزارش‌ها دارد: «تا الان می‌توانم اینگونه بگویم - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که ادامه این اختلالها عادی نیست.» «جمال هادیان» هادیان اعلام کرده آنچه ما اطلاع داریم بحث انسداد کلاب‌هاوس در کارگروه تعیین مصادیق - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حتی مطرح هم نشده و تا کنون از صدور حکم قضایی - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هم در این - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باره اطلاعی نداریم و چنین حکمی نیز به وزارت ارتباطات واصل نشده است.

او معتقد است به هر - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حال، مبنا قانون است و ایجاد - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اختلال عمدی مطابق قانون مجازات اسلامی تا دو سال حبس در پی دارد. اگر اثبات شود اختلال انجام شده عمدی است، مرتکبان این اقدام با - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مجازات قانونی مواجه خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات تاکید می‌کند اپراتورهای مذکور در پاسخ سازمان تنظیم مقررات، دریافت حکم یا اختلال عمدی را رد می‌کنند در حالی که شواهد حاکی از وجود اختلالی جدی است. در همین راستا پیگیری برخی رسانه‌ها مانند آی‌تی ایران نیز از دواپراتور همراه اول و ایرانسل حکایت از این دارد که هیچ یک از این - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اپراتورها دستوری مبنی بر فیلتر کردن - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کلاب هاوس از هیچ نهادی دریافت نکرده‌اند.

از آنسو «مجتبی توانگر» نماینده مجلس در توییتی تلویحا اعلام کرده که دستور فیلترینگ کلاب هاوس صادر شده اما محرمانه است. - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - او در این توییت گفته که «دستور جلسات کمیته تعیین مصادیق مجرمانه به درخواست نمایندگان دولت محرمانه‌ شده‌اند و همین امر موجب شده تا دولت از تصمیماتی که خود آمر آن بوده برای جهت دهی به افکار عمومی بهره‌برداری کند.»

این اختلال و فیلترینگ در حالی رخ می‌دهد که در روزهای گذشته دادستان کشور تاکید کرده بود هیچ گونه برنامه‌ای برای فیلتر کردن کلاب هاوس در حاکمیت وجود ندارد؛ از آن‌سو گزارش‌های متعددی از صدا - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و سیما پخش شد که در آن انتقادات تندی به کلاب هاوس شد - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و نشان داده شد برخی از مردم خواهان فیلتر شدن این شبکه هستند. البته ناگفته نماند در روزهای گذشته برخی از گفتگو‌های کلاب هاوس در رادیوها هم پخش شد و اخیرا رسانه‌هایی مانند ایسنا نیز خبر از این دادند که صدا و سیما هم با اکانت رسمی خود به این شبکه وارد شده است.

خاطرنشان می‌شود بحث فیلتر شدن این شبکه برای اولین بار در - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گروه مصاحبه با رئیس کل بانک مرکزی در کلاب هاوس توسط کاربران حاضر  که به ۸ هزار نفر رسیده بودند اعلام شد؛ همان زمان وزیر ارتباطات هم که در همان گروه حاضر بود این موضوع را تکذیب و اعلام کرد اختلال‌ در شبکه همراه اول باعث این اتفاق شده است با - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این وجود بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که اختلال جدی برای برخی کاربران همراه اول و ایرانسل به منظور دسترسی به کلاب هاوس وجود - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارد و برخی از آنها به راحتی می‌توانند به این شبکه وصل شوند و عده‌ای نیز تنها با فیلترشکن می‌توانند از آن استفاده نمایند.

زمزمه‌های اختلاف بین دولت و مخالفان برای فیلتر - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کلاب‌هاوس از دیشب و پس از اختلال این شبکه اجتماعی در همراه اول شدت یافت و «علیرضا معزی» مسئول اطلاع رسانی دولت، ضمن تاکید بر عدم صدور دستور رسمی قضایی، از عزم گروهی برای انسداد یا اختلال در - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کلاب‌هاوس گفت.

اگر فیلترینگ گریبانگیر کلاب هاوس شده باشد ایران در کنار چین از اولین کشورهایی است که این شبکه - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اجتماعی مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - صدا را - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مسدود کرده است.

وضعیت شما برای ارتباط با شبکه کلاب هاوس چطور است و از چه اینترنتی استفاده می‌کنید؟ صحبت‌های خود را - تعمیرات مایکروفر در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در این رابطه در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone