🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21706.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار مجدد آپدیت برای صدها اپلیکیشن اپ استور به خاطر مشکل فنی

ساعاتی است که انتشار مجدد به روز رسانی برای تعداد زیادی از اپ های iOS از طریق اپ استور آغاز شده و آنطور که بسیاری از کاربران گزارش داده اند در دو روز گذشته بیشتر ...

ساعاتی است که انتشار مجدد به روز رسانی برای تعداد زیادی از اپ های iOS از طریق اپ استور آغاز شده و آنطور که بسیاری از کاربران گزارش داده اند در دو روز گذشته بیشتر از پنجاه اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهسوار استان مازندران - مورد استفاده شان به روز رسانی شده اند.

بیلد مربوط به این آپدیت های نرم افزاری با سیستم عامل آیفون کاربران که احتمالا این اواخر دانلود کرده اند یکی است. در واقع به نظر می رسد اپل قصد دارد با این کار باگ مربوط به iCloud Family Sharing را رفع کند که مانع از اجرای برخی  اپلیکیشن ها برای تعدادی از کاربران می شد.

البته این نخستین بار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهسوار استان مازندران - نیست که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهسوار استان مازندران - چنین اتفاقی رخ می دهد و پیشتر اپ استور برای رفع پاره ای مسائل سمت سرور یا ثبت دوره ای برخی گواهینامه ها دست به چنین اقدامی زده است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهسوار استان مازندران

این باگ همانطور که اشاره کردیم مانع از اجرای برخی اپ های محبوب نظیر یوتیوب روی گوشی کاربران می شد و در مقابل یک پیام خطا را برای کاربر ارسال می کرد مبنی بر آنکه اپلیکیشن مورد نظر دیگر با شما به اشتراک گذاشته نمی شود.

البته باید اشاره کنیم که این مشکل بیشتر به خود اپل مربوط می شد تا اپلیکیشن های مساله دار؛ نشانه بروز این مشکل هم اینطور بود که آیفون پیامی را نمایش می داد مبنی بر آنکه حق استفاده از اپلیکیشن از کاربر سلب شده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهسوار استان مازندران - و اکانت وی نیز از خانواده آیکلود حذف شده است.

خوشبختانه کاربران به سرعت متوجه شدند که با پاک کردن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شهسوار استان مازندران - دستی اپ ها و دانلود مجدد آنها می توانند مشکل را برطرف کنند.

در هر حال میتوان حدس زد که مساله به انقضای گواهینامه ها و دیگر اطلاعات اعتباری اشتراک گذاری اپ ها مربوط باشد و اپل مجبور بوده این به روز رسانی ها را از نو منتشر کند تا یک گواهینامه معتبر را در داخل هر کدام از اپ ها بگنجاند و مشکل را رفع نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone