تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35266.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اینترنت رایگان شاتل موبایل در تعطیلات عید فطر

شاتل موبایل ۱۴ گیگابایت اینترنت در طرح ویژه عید فطر خود در نظر گرفته که استفاده از آن در بازه زمانی تعطیلات دو روزه عید فطر امکان پذیر است. در این طرح مشترکین قبلی و ...

شاتل موبایل ۱۴ گیگابایت اینترنت در طرح ویژه عید فطر خود در نظر گرفته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - که استفاده از آن در بازه زمانی تعطیلات دو روزه عید فطر امکان پذیر است.

در این طرح مشترکین قبلی و جدید شاتل موبایل که تا پیش از فرارسیدن عید فطر، سیم‌کارت خود را فعال و نخستین تماس را برقرار کرده باشند، در طول ۲ روز تعطیلات مربوط به عید سعید فطر، روزانه ۷ گیگابایت اینترنت همراه، هدیه می گیرند که هزینه فعالسازی نداشته و رایگان خواهد بود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان

پیش‌تر شاتل موبایل طرح دیگری را در ماه رمضان معرفی کرده بود که بسته‌های آغازین دوماهه نام داشت و به موجب آن طرح مکالمه رمضانی شاتل موبایل مشترکین با برقراری مکالمه تا سقف 20 گیگابایت اینترنت همراه هدیه می‌گرفتند.

همچنین بسته آغازین ویژه دوماهه این اپراتور شامل سیم‌کارت، 20 گیگابایت اینترنت همراه، 30 گیگابایت ترافیک نماوا، 2 ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و 200 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 6200 پیامک برای دوماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا به قیمت 30 هزار تومان عرضه است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان

این بسته به مشترکین خدمات ADSL شاتل نیز با خدمات بهتری عرضه خواهد شد که شامل 50 گیگابایت اینترنت همراه، 50 گیگابایت ترافیک نماوا دو ماهه و 3 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدایای عید فطر، طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل و انتخاب و خرید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیم کارت شاتل با پیش شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانیwww.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone