🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10681.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نیروی هوایی آمریکا می‌خواهد سریعترین هواپیمای دنیا را بسازد

نیروی هوایی آمریکا به همراه گروهی از شرکت‌ها ۶۰ میلیون دلار در کمپانی آمریکایی «Hermeus» سرمایه‌گذاری کرده که هدفش ساخت اولین هواپیمای هایپرسونیک یا ابرصوت قابل استفاده مجدد جهان است. این قرارداد جدید اهداف بلندپروازانه ...

نیروی هوایی آمریکا به همراه گروهی از شرکت‌ها ۶۰ میلیون دلار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - در کمپانی آمریکایی «Hermeus» سرمایه‌گذاری کرده که هدفش ساخت اولین هواپیمای هایپرسونیک یا ابرصوت قابل استفاده مجدد جهان است.

این قرارداد جدید اهداف بلندپروازانه و جاه‌طلبانه‌ای دارد و Hermeus باید بتواند تا سه سال دیگر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - به آن‌ها دست یابد. این کمپانی باید سه نمونه اولیه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - از هواپیمای «Quarterhorse» تولید کند و همچنین سیستم پیشرانه هایپرسونیک قابل استفاده مجددش را در مقیاس کامل آزمایش کند.

اگر همه چیز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - طبق برنامه پیش برود، هواپیمای مسافربری Quarterhorse می‌تواند با سرعت بالاتر از ۵ ماخ (از ۶۱۲۵ کیلومتر بر ساعت) پرواز کند. برای مقایسه بد نیست به جت جدید سوپرسونیک ناسا با نام «X-59» اشاره کنیم. این هواپیما می‌خواهد با سرعت ۱.۵ ماخ پرواز کند.

هواپیمای Hermeus می‌تواند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - با ۵ برابر سرعت صوت پرواز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - کند که نتیجه‌اش، پرواز از نیویورک به لندن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - در مدت ۹۰ دقیقه خواهد بود. در حال حاضر برای سفر بین این دو شهر با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - هواپیماهای مسافربری عادی، ۷ ساعت زمان نیاز است.

Hermeus برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - دستیابی به چنین سرعتی، در حال توسعه یک موتور از نوع TBCC - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - مبتنی بر موتور توربوجت GE J85 است. از این موتور در هواپیماهای پرسرعتی مانند وایت‌نایت ویرجین گلکتیک و نمونه اولیه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - هواپیمای سوپرسونیک XB-1 شرکت Boom استفاده شده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل
نمونه اولیه موتور هایپرسونیک Hermeus

اولین نمونه اولیه Quarterhorse بدون سرنشین خواهد بود تا خطرات به حداقل برسند. علاوه بر این، Hermues می‌تواند سریعتر آزمایش‌ها را شروع کند. در حال حاضر این کمپانی موفق به ساخت و آزمایش یک نمونه اولیه کوچک از موتور هایپرسونیک شده و حالا مشغول کار روی نمونه اصلی‌اش است.

زمانی که آزمایش‌های پرواز با موفقیت انجام شوند، Quarterhorse به سریعترین هواپیمای قابل استفاده مجدد دنیا تبدیل می‌شود و همچنین اولین هواپیما در نوع خود خواهد بود که با موتور TBCC پرواز می‌کند.

اگرچه آینده برای چنین هواپیماهایی روشن به نظر می‌رسد، اما بازار شاید کشش آن‌ها را نداشته باشد. اخیرا یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه توسعه هواپیماهای سوپرسونیک به نام «Aerion Supersonic» - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نمین استان اردبیل - به علت مشکلات مالی تعطیل شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اروس نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام آیا شما طرفای قشلاق چای نمین تعمیر دارید
پاسخ: بله در قشلاق چای شهر نمین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone