🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10709.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید شیائومی می بند ۶ قابلیت چراغ قوه را به این دستبند هوشمند اضافه می‌کند

دستبند هوشمند شیائومی می بند ۶ آپدیت نرم‌افزاری جدیدی دریافت کرده که قابلیت جذاب چراغ قوه و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را به ارمغان می‌آورد. عرضه این آپدیت با نسخه ۱.۰.۴.۳۸ در حال حاضر در ...

دستبند هوشمند شیائومی می بند ۶ آپدیت نرم‌افزاری جدیدی دریافت کرده که قابلیت جذاب چراغ قوه و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را به ارمغان می‌آورد. عرضه این آپدیت با نسخه ۱.۰.۴.۳۸ در حال حاضر در چند کشور آغاز شده است.

آپدیت فریموری که شیائومی برای مچ‌بند می اسمارت بند ۶ منتشر کرده دارای بهینه‌سازی‌های کوچک و بزرگی است و فعلا در دسترس کاربران کشورهایی مثل بریتانیا، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - جمهوری چک و کویت قرار گرفته و احتمالا در یک پروسه چند مرحله‌ای به‌زودی برای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - سایر کاربران هم عرضه می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، فریمور نسخه ۱.۰.۴.۳۸ علاوه بر قابلیت جدید چراغ قوه که موجب سفید شدن کامل صفحه می‌شود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - و می‌تواند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - تا حدی محیط‌های تاریک را روشن کند، از چند زبان جدید پشتیبانی می‌کند. پیش از دانلود آپدیت جدید می اسمارت بند ۶ ابتدا باید اپلیکیشن Mi Fit را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - به نسخه ۵.۳.۰ به‌روز کنید.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان

دستبند هوشمند شیائومی در ماه آوریل آپدیتی دریافت کرد که ثبت اطلاعات تنفس در هنگام خواب را فراهم می‌ساخت. این ویژگی در آن زمان همزمان با آپدیت نسخه ۵.۰ اپلیکیشن Mi Fit در دسترس کاربران قرار گرفت.

شیائومی دستبند می بند ۶ را در ماه فروردین در مراسمی تحت عنوان «مگا لانچ» معرفی کرد. این دستگاه با نمایشگر بزرگ‌تر و حسگر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - سنجش اکسیژن خون دستگاهی جذاب برای کسانی است که نمی‌خواهند به سراغ ساعت‌های هوشمند بروند. نمایشگر ۱.۵۶ اینچی این محصول - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - نسبت به نسل قبلی حدود ۵۰ درصد بزرگ‌تر شده و یکی از شفاف‌ترین نمایشگرهای این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - حوزه به شمار می‌رود.

در بررسی می بند ۶ به شما گفتیم که این مچ‌بند از قابلیت‌های پایه‌ای مثل نشان دادن ۱۰ اعلان آخر، میزان کالری مصرف‌شده و تعداد قدم‌ها بهره می‌برد. این مدل برخلاف مدل‌های قبلی از اعلان‌های فارسی هم پشتیبانی می‌کند. اما این پشتیبانی تنها محدود به اعلان‌هاست و مثلا روی یادآورها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - کار نمی‌کند. می بند ۶ در مجموع با شارژدهی و امکانات مناسب قیمت خوبی دارد و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - علی‌رغم دقت نه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - چندان بالا در پایش فعالیت‌های ورزشی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کاشان استان اصفهان - می‌تواند گزینه خوبی برای بسیاری از کاربران باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone