🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10690.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ پیش از معرفی رسمی

پس از گلکسی زد فولد ۳، اینبار نوبت به برادر کوچکش رسیده و مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ به اینترنت راه پیدا کرده. این گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی خواهند شد. این ...

پس از گلکسی زد فولد ۳، اینبار نوبت به برادر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - کوچکش رسیده و مشخصات کامل گلکسی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - زد فلیپ ۳ به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - اینترنت راه پیدا کرده. این گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی خواهند شد.

این گوشی هوشمند تاشو کره‌ای‌ها به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. سامسونگ برای این گوشی هوشمندش از نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - رزولوشن ۲۶۰ در ۵۱۲ پیکسل استفاده می‌کند تا اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

نمایشگر بیرونی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - گلکسی زد فلیپ ۳ توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود تا در برابر خط و خش و ضربه مقاومت بالایی داشته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - باشد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان

مشخصات گلکسی زد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - فلیپ ۳ از تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت رم خبر می‌دهد. این گوشی هوشمند در دو نسخه با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود و قادر به پشتیبانی از کارت حافظه نیست.

در صورت صحت گزارش اخیر، این گوشی تاشو به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - مگاپیکسلی مجهز می‌شود که یکی از آن‌ها از نوع اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 خواهد بود. دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - بهره می‌برد و دریچه دیافراگم f/1.8 خواهد داشت. سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ ۳ از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - استفاده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان

از سایر ویژگی‌های این دستگاه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IPx8 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لنگرود استان گیلان - برای مقاومت در برابر نفوذ آب، سنسور اثر انگشت روی فریم، پشتیبانی از دو سیم‌کارت (نانوسیم و eSIM) و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. ضخامت گلکسی زد فلیپ ۳ در هنگام باز بودن برابر ۶.۹ میلی‌متر خواهد بود و وزنش هم به ۱۸۳ گرم می‌رسد.

این دستگاه از اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند تاشو با قیمت ۱,۰۹۹ یورو وارد بازار اروپا شود و شاید قیمتش در بازار ایالات متحده هم ۱,۰۹۹ دلار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلگرم نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ یک سوالی دارم دور و بر آنسر لنگرود سرویس کار مایکروفر سانی دارید
پاسخ: بله در آنسر شهر لنگرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone