🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10712.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی بیشترین افت درآمدش را در نیمه اول ۲۰۲۱ تجربه کرد

شرکت هواوی به خاطر اثر تحریم‌های آمریکا از بزرگترین افت درآمدهای خود در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ خبر داد. این شرکت می‌گوید در شش ماه اول سال جاری میلادی فقط ۴۹.۵۶ میلیارد دلار درآمد کسب ...

شرکت هواوی به خاطر اثر تحریم‌های آمریکا از بزرگترین افت درآمدهای خود در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ خبر داد. این شرکت می‌گوید در شش ماه اول سال جاری میلادی فقط ۴۹.۵۶ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

بر اساس گزارش هواوی، بیشترین افت مربوط به کسب و کار مصرف‌کننده هواوی شامل دستگاه‌های تولیدی این شرکت بوده که درآمد آن با افت ۴۷ درصدی به حدود ۲۱ میلیارد دلار رسیده است. البته سخنگوی هواوی می‌گوید حاشیه سود خالص این شرکت ۰.۶ درصد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - بیشتر شده و به ۹.۸ درصد رسیده چون آن‌ها توانسته‌اند بهبودهایی را در امور - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - خود اعمال کنند.

کسب و کار مصرف‌کننده هواوی در سال ۲۰۱۹ بیش از نیمی از درآمد این شرکت را به ارمغان آورده بود. هواوی در نیمه نخست امسال در بخش کسب و کار تجهیزات مخابراتی هم با افت درآمد ۱۴ درصدی روبرو شد ولی سخنگوی این شرکت می‌گوید بخشی از علت این اتفاق سرعت پایین پیاده‌سازی 5G - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - در چین بوده است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان

چند روز پیش در گزارشی اعلام شد که هواوی پس از هفت سال از فهرست پنج فروشنده بزرگ گوشی هوشمند در بازار چین خارج شده است. این شرکت در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ فقط ۶.۴ میلیون موبایل فروخته است. پنج فروشنده برتر بازار چین حالا ویوو، اوپو، شیائومی، اپل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - و آنر هستند.

هواوی اکنون در تلاش است که حوزه فعالیت‌های خود را به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - بخش نرم‌افزار و کسب و کارهایی منتقل کند که در خطر تحریم‌های آمریکا قرار ندارند. «اریک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - شو»، رئیس هیئت مدیره چرخشی هواوی در بیانیه‌ای درباره گزارش امروز گفت: «هدف ما بقاست و می‌خواهیم این کار را با پایداری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - انجام دهیم. اهداف استراتژیک ما برای پنج سال آینده مشخص شده است.»

درآمد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - کسب و کار تجاری هواوی در نیمه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - نخست امسال با افزایش ۱۸ درصدی به ۶.۶ میلیارد دلار رسید چون همه‌گیری ویروس کرونا باعث افزایش تقاضا برای تجهیزات ICT شد. افزون بر این، هواوی در کسب و کار خدمات ابری با رشد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - تقریبا دو برابری موفق شد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آبیک استان زنجان - سهم بازار خود را در چین به ۲۰ درصد برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone