🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10682.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ برای حفظ محیط زیست جشنواره‌ خبری «نویسبان» را برگزار می‌کند

جشنواره‌ خبری «نویسبان» اسنپ با هدف حفظ محیط زیست، به‌مناسبت روز خبرنگار و به‌یاد تمام خبرنگارانی که دیگر در قید حیات نیستند، برگزار می‌شود. روابط عمومی اسنپ همزمان با روز خبرنگار در نظر دارد، به ...

جشنواره‌ خبری «نویسبان» اسنپ با هدف حفظ محیط زیست، به‌مناسبت روز - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - خبرنگار و به‌یاد تمام خبرنگارانی که دیگر در قید حیات نیستند، برگزار می‌شود.

روابط عمومی اسنپ همزمان با روز خبرنگار در نظر دارد، به یاد ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی، خبرنگاران حوزه‌ محیط زیست، از همه‌ خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان، برنامه‌سازان رادیویی و تلویزیونی و روزنامه‌نگارانی که برای پیگیری سوژه‌های خبری و تحقیقی خود در حوزه‌ محیط زیست به دنبال حامی مالی هستند دعوت کند تا در جشنواره‌ خبری «نویسبان» با حمایت مالی 20 میلیون تومانی مشارکت کنند.

اسنپ در توضیح هدف جشنواره نویسبان نوشته است:

«دنیای این روزهای ما آنقدر پُر است از اخبار و اتفاقات مختلف که سخت فرصت می‌کنیم یکی را هضم کنیم و برویم سراغ دیگری. خبرها سرعت گرفته‌اند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - و یک‌باره هجوم آورده‌اند به زندگی‌مان؛ یکی پس از دیگری می‌آیند و فراموش می‌شوند. اما این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - خبرنگارها هستند که در هجمه‌ی پرفشار وقایع، علیه فراموشی می‌ایستند و می‌خواهند حقیقت را زنده نگه دارند؛ آن‌ها کلمات و تصاویر را به کار می‌گیرند تا حرف‌ها در پستوی فراموشی دفن نشوند و وقایع در هاله‌ای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - از ابهام نمانند. در حافظه‌ تاریخ می‌ماند که خبرنگارانی در بزنگاه‌های مختلف ایستادند، هزاران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - اتفاقی را نوشتند و تصویر کردند که اگر نبودند می‌توانست تا همیشه ناگفته بماند. دو تن از این هزاران ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی، خبرنگاران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - حوزه‌ی محیط زیست، بودند که تیر ماه امسال جان خود را در سفر بی‌بازگشت بازدید از احیای دریاچه‌ ارومیه از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - دست دادند.»

علاقمندان شرکت در این جشنواره تا تاریخ دوشنبه یک شهریور 1400 فرصت دارند طرح‌ اولیه‌ خود را به نشانی [email protected] ارسال کنند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان

شرایط شرکت در جشنواره

آنطور که روابط عمومی اسنپ می‌گوید هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از روزنامه‌نگاری تحقیقی و تولید محتوای اثربخش برای حفظ محیط زیست است و به این ترتیب قصد دارند از تولید و انتشار گزارش‌های متنی، تصویری (عکس و ویدئو) و صوتی (پادکست) پیگیرانه درباره‌ معضلات محیط زیستی که به طور مستقیم با معیشت مردم ارتباط دارند حمایت کنند.

بحران آب و مسائل مربوط به آسیب‌ها و تهدیدهای زیستگاه‌های طبیعی به عنوان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - موضوعات این جشنواره به شرح - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - زیر انتخاب شده‌اند:

- مسائل مربوط به «آب و کمبود آب»
- مسائل مربوط به «تخریب عرصه‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - طبیعی»
- مسائل مربوط به «تعارض میان منافع جامعه‌ی محلی و عرصه‌های طبیعی»
هیئت داوران جشنواره‌ی خبری اسنپ چه کسانی هستند؟

طرح‌های ارسالی به وسیله‌ هیئت داوران، متشکل از «حمیدرضا میرزاده» (خبرنگار و کنشگر محیط زیست)، «حمیدرضا خدابخشی» (متخصص حوزه‌ آب) و «هادی کیادلیری» (متخصص حوزه‌ جنگل) بررسی می‌شود و سه طرح برتر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - به عنوان برندگان نهایی معرفی می‌شوند.

در نهایت در تاریخ 15 شهریور، سه طرح پیشنهادی از سوی داوران برای راهیابی به مرحله‌ تهیه و تولید انتخاب شده و به هر یک از سه طرح منتخب مبلغ 20 میلیون تومان کمک‌هزینه‌ تولید تعلق می‌گیرد.

منتخبان تا نیمه‌ آبان فرصت دارند طرح‌های پیشنهادی خود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آستارا استان گیلان - را در قالب‌های ذکرشده تولید کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone