🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10679.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی My Friend Pedro؛ خون در برابر خون

بازی‌های اکشن با گیم‌پلی‌های چالش‌ برانگیز و داستان‌های پر از خون و خون‌ریزی شناخته می‌شوند اما امروز به سراغ بازی می‌رویم که داستان متفاوتی دارد. ترکیب یک داستان تماما فانتزی با گیم‌پلی اکشن و چالش ...

بازی‌های اکشن با گیم‌پلی‌های چالش‌ برانگیز و داستان‌های پر از خون و خون‌ریزی شناخته می‌شوند اما - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - امروز به سراغ بازی می‌رویم که داستان متفاوتی دارد. ترکیب یک داستان تماما فانتزی با گیم‌پلی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - اکشن و چالش برانگیز تفاوت بازی My Friend Pedro با سایر بازی‌های اکشن است.

داستان بازی My Friend - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - Pedro درباره‌ی یک موز است که همسر و فرزندش را دزدیده‌اند و خودش را هم تا سر حد مرگ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - آزار داده‌اند اما او نمی‌خواهد خانواده‌اش را به همین راحتی از دست بدهد بنابراین دست به دامن دوستش می‌شود تا کمکش کند و این سرآغاز یک انتقام - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - مرگبار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی

هر چند که این داستان هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد اما متاسفانه در طول بازی، داستان نقش پررنگی ندارد و شما فقط با مراحل مبارزه و کشتن حریف‌ها سر و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - کار دارید. گیم‌پلی بازی سرعت نسبتا بالایی دارد و باید سرعت عمل خوبی داشته باشید.

در سی و هفت مرحله‌ی بازی My Friend Pedro‏ با پای پیاده، موتورسیکلت یا اسکیت برد در مسیر مشخص شده جلو می‌روید و باید با حرکات و نشانه‌گیری دقیق، دشمنان را از سر راه بردارید. با توجه به اینکه کاراکتر همواره در حال حرکت است در لحظاتی صحنه‌ی بازی به صورت اسلوموشن جلو می‌رود تا بتوانید به موقع شلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی

علاوه بر سرعت عمل، گیم‌پلی این بازی به دقت زیادی هم نیاز دارد زیرا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - مقدار انرژی کاراکتر محدود است و اگر نتوانید به موقع از مقابل گلوله‌های دشمن جاخالی بدهید از میزان انرژی که همان جان کاراکتر است کم می‌شود. با توجه به اینکه با ورود به مراحل بعد این انرژی از اول - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - پر نمی‌شود باید کاملا در دفاع از خود محتاط باشید.

به جز بخش اصلی بازی، یک مود با نام Blood Rush هم وجود دارد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - که می‌توان گفت بیشتر برای بازیکنان سرسخت است که می‌خواهند مهارت‌هایشان را ارتقا بدهند یا مدت زمان بیشتری را برای بازی صرف کنند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی

تقریبا دو - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - سالی از انتشار این بازی برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی می‌گذرد و به تازگی این بازی برای سیستم‌عامل‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - اندروید و iOS هم منتشر شده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - است. هر چند که تلاش شده تا بازی موبایل به نسخه‌ی کنسول - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - و کامپیوتر نزدیک باشد اما مشکلاتی هم وجود دارند.

کنترل‌های بازی برای موبایل و صفحه‌نمایش‌های لمسی مناسب است و حتی کار را برای بازیکنان آسان‌تر هم کرده اما قابلیت شخصی سازی وجود ندارد و ممکن است کمی طول بکشد تا به آن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - عادت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - کنید. از طرفی هم بازی برخی‌ اوقات دچار باگ می‌شود و بازیکنان امیدوار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - هستند این مشکل در اولین آپدیت برطرف شود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی

طراحی بصری بازی در عین دو - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - بعدی بودن، بسیار جذاب است و با کمک ذات اکشن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - گیم‌پلی می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را پای موبایل‌هایشان نگه دارد. بازی امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای دارد اما بازیکنان می‌توانند به جای پرداخت پول از گزینه‌ی تماشای تبلیغ هم استفاده کنند.

در کل می‌توان گفت نقاط مثبت بازی My Friend Pedro برای موبایل بیشتر از معایب کم و قابل‌چشم‌پوشی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - آن است و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - ارزش امتحان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - کردن را دارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک بازی اکشن جدیدی به لیستتان اضافه کنید حتما به این بازی سر بزنید. برای دانلود بازی می‌توانید از لینک‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - انتهای مطلب استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی

My Friend Pedro

سازنده: Devolver Digital, - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - Inc. قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آشتیان استان مرکزی - درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 107.5/86 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone