🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10701.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ به پیشتازی در بازار جهانی تلویزیون ادامه می‌دهد: TCL پرفروش‌ترین برند چینی

گزارش جدید Avi Cloud یا AVC از وضعیت ماهانه فروش جهانی تلویزیون‌های هوشمند نشان می‌دهد که تولیدکنندگان مختلف در نیمه نخست امسال چه عملکردی داشته‌اند. طبق آمار این شرکت، در بازه زمانی یاد شده مجموعا ...

گزارش جدید Avi Cloud یا AVC از وضعیت ماهانه فروش جهانی تلویزیون‌های هوشمند نشان می‌دهد که تولیدکنندگان مختلف در نیمه نخست امسال چه عملکردی داشته‌اند. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - طبق آمار این شرکت، در بازه زمانی یاد شده مجموعا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - ۹۸.۳ میلیون تلویزیون هوشمند فروخته شده و کل بازار حدود ۶.۸ درصد رشد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - داشته است.

گزارش امروز نشان می‌دهد که کاربران گرایش بیشتری به تلویزیون‌های OLED پیدا کرده‌اند و در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - شش ماه نخست ۲۰۲۱ حدود ۲.۷ میلیون تلویزیون OLED فروخته شده تا این بازار رشد ۱۳۳.۳ درصدی را تجربه کند. این شرایط در وضعیتی ممکن شده که تولیدات شرکت‌های چینی به سطح مطلوبی از کیفیت رسیده‌اند و نیاز بازار را تامین می‌کنند.

در رده‌بندی برندها، سامسونگ با فروش ۲۰.۸ میلیون تلویزیون رشد سالانه ۱۱.۹ درصدی را تجربه کرده است. با این حساب، آن‌ها برای پانزدهمین سال متوالی در بازار جهانی تلویزیون‌های هوشمند پیشتازی می‌کنند. در رده دوم هم نام همتای کره‌ای سامسونگ یعنی ال‌جی دیده می‌شود که در همین بازه زمانی ۱۳.۱ میلیون تلویزیون فروخته است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس

اما نکته جالب مربوط به شرکت TCL است که افزایش فروش بالایی را تجربه کرده و در نیمه اول ۲۰۲۱ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - حدود ۱۱.۱ میلیون دستگاه فروش داشته است. TCL نه تنها در رده سوم جهانی قرار گرفته بلکه پرفروش‌ترین برند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - چینی محسوب می‌شود. میزان فروش این شرکت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - در مقیاس سالانه حدود ۱۳.۶ درصد افزایش یافته است.

در رده چهارم نام Hisense - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - را می‌بینیم که با یک رشد سالانه ۵.۵ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - درصد توانسته ۸.۴ میلیون تلویزیون بفروشد. شیائومی پنجمین برند پرفروش تلویزیون در دنیاست که در شش ماه اول - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - امسال ۵.۴ میلیون دستگاه فروخته است. در جایگاه‌های بعدی به ترتیب می‌توانیم نام سونی با فروش ۴.۱ میلیون، ویزیو با فروش ۳.۳ میلیون، فیلیپس+AOC با فروش ۳.۲ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - میلیون، Skyworth با فروش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - ۳.۰ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - میلیون و شارپ با فروش ۲.۷ میلیون را ببینیم.

اگر در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر لارستان استان فارس - انتخاب میان تلویزیون‌های OLED و LED یا OLED و QLED تردید دارید، می‌توانید از راهنماهای دیجیاتو در این زمینه کمک بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone