🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10696.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ افشا شد

فاصله بسیار کمی تا برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ داریم، با این حال همچنان شاهد افشای اطلاعات درباره محصولات حاضر در این مراسم هستیم. حالا مشخصات کامل گلکسی زد فولد ۳ به اینترنت راه پیدا ...

فاصله بسیار کمی تا برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ داریم، با این حال همچنان شاهد افشای اطلاعات درباره محصولات حاضر در این مراسم هستیم. حالا مشخصات کامل گلکسی زد فولد ۳ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - به اینترنت راه پیدا کرده است.

در رویداد سامسونگ محصولات زیادی حضور خواهند داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود. گزارشی جدید مشخصات کامل این گوشی تاشو را برملا کرده، البته همانطور که می‌توان حدس با اطلاعات غیررسمی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - روبه‌رو - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - هستیم.

ظاهرا سامسونگ این گوشی هوشمندش را به دو نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌کند. نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۲۴.۴:۹ و رزولوشن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - ۸۳۲ در ۲۲۶۰ پیکسل خواهد بود که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. یک حفره در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - مرکز بخش بالایی این نمایشگر دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم

نمایشگر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - داخلی این دستگاه ۷.۶ اینچی با رزولوشن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسل خواهد بود. بنابراین تراکم پیکسلی هردو نمایشگر به ۳۷۰ پیکسل در اینچ می‌رسد. گلکسی زد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - فولد ۳ اولین گوشی سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود. این دوربین ۴ مگاپیکسلی اندازه پیکسل ۲.۰ میکرومتر و دریچه دیافراگم f/1.8 خواهد داشت.

سامسونگ این گوشی هوشمندش را به دوربین اصلی سه‌گانه با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. سنسور - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - اصلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و دریچه دیافراگم f/1.8 دارد. در کنار آن یک دوربین تله‌فوتو با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری قرار می‌گیرد. در نهایت با یک دوربین اولترا واید با زاویه ۱۲۳ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - درجه روبه‌رو می‌شویم. اگرچه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - گزارش اخیر از فیلمبرداری 8K خبر داده، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - اما احتمالا چنین موضوعی درست نیست.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم

گلکسی زد فولد ۳ به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم مجهز می‌شود. کاربران می‌توانند آن را با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند که البته هیچ کدام از آن‌ها از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند.

این دستگاه در هنگام باز بودن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - ضخامت ۶.۴ میلی‌متری و در هنگام بسته بودن ضخامت ۱۴.۴ میلی‌متری خواهد داشت که در هردو حالت باریک‌تر از نسل قبلی‌اش خواهد بود. این دستگاه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - همچنین محلی برای نگهداری قلم S Pen ندارد و به همین دلیل، سامسونگ قاب مخصوصی را برای آن توسعه داده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم

این گوشی هوشمند ۲۷۱ گرم وزن دارد و از استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - گلکسی زد فولد ۳ به ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد و قادر به پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی و شارژ وایرلس است. از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - سایر مشخصات گلکسی زد فولد ۳ می‌توان به پشتیبانی آن از شبکه 5G، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.

انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - گلکسی زد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - فولد ۳ با قیمت پایه ۱۹۰۰ یورو روانه بازار اروپا شود و احتمالا از اواخر ماه جاری میلادی خریداران به آن دسترسی پیدا کنند. این دستگاه را می‌توان در رنگ‌های سبز، مشکی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قم استان قم - و نقره‌ای سفارش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone