🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10685.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فروش جهانی نینتندو سوییچ از مرز ۸۹ میلیون دستگاه عبور کرد

نینتندو گزارش مالی فصل دوم ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده که در آن آمار فروش سخت افزار و نرم افزار سوییچ به چشم می‌خورد. این کمپانی در مجموع موفق به فروش ۸۹.۰۴ دستگاه نینتندو سوییچ ...

نینتندو گزارش مالی فصل دوم ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان - در آن آمار فروش سخت افزار و نرم افزار سوییچ به چشم می‌خورد. این کمپانی در مجموع موفق به فروش ۸۹.۰۴ دستگاه نینتندو سوییچ شده است.

طبق این گزارش مالی، درآمد و همچنین سود نینتندو نسبت به بازه مشابه سال گذشته میلادی کاهش داشته، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان - البته چنین موضوعی جای تعجب چندانی ندارد چرا که علت فروش بالایی این کمپانی در سال گذشته میلادی، اولین موج شیوع ویروس کرونا بود. با همه‌گیری این بیماری، اکثر افراد در سراسر جهان خانه‌نشین شدند و تقاضا برای بازی‌های ویدیویی افزایش پیدا کرد.

در فصل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان - دوم ۲۰۲۱ فروش سخت افزار سوییچ با کاهش ۲۱.۷ درصدی به ۴.۴۵ میلیون دستگاه رسیده و فروش نرم افزار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان - هم کاهش داشته است. فروش نرم افزار با کاهش ۱۰.۲ درصدی به ۴۵.۲۹ میلیون - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان - نسخه رسیده. در مجموع نینتندو توانسته ۸۹.۰۴ میلیون دستگاه سوییچ در بازار بفروشد. برای مثال می‌توانیم به سونی اشاره کنیم که چند روز پیش از فروش ۱۰ میلیون کنسول پلی استیشن ۵ خبر داد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان

درآمد نینتندو در این بازه زمانی با کاهش سالانه ۹.۹ درصدی به ۲.۹۴ میلیارد دلار رسیده. این کمپانی در فصل دوم ۲۰۲۱ به سود ۱.۰۹ میلیارد دلاری دست پیدا کرده که از کاهش سالانه ۱۷.۳ درصدی خبر می‌دهد.

برخلاف سال گذشته میلادی که نینتندو توانست ۱۰ میلیون کپی از بازی Animal Crossing بفروشد و آمارش را دو برابر سال قبلش کند، شاهد چنین موضوعی در فصل دوم ۲۰۲۱ نیستیم. بازی New Pokémon Snap در خارج از بازار ژاپن ۲.۰۷ میلیون نسخه فروش داشته و بازی Mario Golf: - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان - Super Rush هم توانسته ۱.۳۴ میلیون نسخه بفروشد. فروش بازی Animal Crossing هم در این بازه به ۱.۲۶ میلیون نسخه رسیده تا مجموع فروش جهانی‌اش به ۳۴ میلیون کپی برسد.

با وجود کاهش فروش نینتندو سوییچ در فصل دوم ۲۰۲۱، این کمپانی خودش را برای عرضه نسخه OLED این کنسول محبوب آماده می‌کند. این کنسول با قیمت بالاتر و نمایشگر بزرگتر، در اکتبر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ابهر استان زنجان - سال جاری میلادی (مهر ماه) از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone