🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10694.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رابط کاربری MIUI شیائومی برنده ۳ جایزه Red Dot شد

MIUI اولین محصول شیائومی است که همچنان در دستگاه‌های این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رابط کاربری MIUI که مبتنی بر اندروید است، توانسته برنده سه جایزه Red Dot شود. رابط کاربری MIUI مانند هر ...

MIUI اولین محصول شیائومی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - است که همچنان در دستگاه‌های این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رابط کاربری MIUI که مبتنی بر اندروید است، توانسته برنده سه جایزه Red Dot شود.

رابط - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - کاربری MIUI مانند هر محصول نرم افزاری دیگری معایب و مزایایی دارد، بنابراین برخی افراد آن را مناسب می‌دادند و تعدادی نظر متفاوتی دارند. با این حال Red Dot تصمیم گرفته به این رابط کاربری چندین جایزه تقدیم کند.

طبق اعلام حساب رسمی MIUI در شبکه اجتماعی ویبو، این رابط کاربری موفق به کسب این سه جایزه شده. سیستم بازخورد هپتیکی و موزه صدای طبیعی این رابط کاربری توانسته‌اند چنین جوایزی را بدست آوردند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران

سیستم بازخورد هپتیکی در بخش رابط و تجربه کاربری و صدای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - طبیعی در دسته‌های طراحی صدا و رابط و تجربه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - کاربری موفق به کسب جایزه شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران

شیائومی قابلیت بازخورد هپتیکی را تنها در اختیار کاربران گوشی‌های میان‌رده قدرتمند و محصولات پریمیوم خود قرار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - می‌دهد. علاوه بر این، کتابخانه وسیع موزه صدای طبیعی محدود به چین است.

MIUI 12.5 جدیدترین نسخه MIUI است که در نیمه دوم ۲۰۲۰ با پیشرفت‌هایی نسبت به نسخه قبلی‌اش یعنی MIUI 12 معرفی شد، البته نسخه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - جهانی‌اش در نیمه اول - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - ۲۰۲۱ از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - راه رسید. در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های جدید شیائومی به این رابط کاربری مجهز شده‌اند.

در حال حاضر شیائومی روی رابط کاربری MIUI 13 کار می‌کند که تا پایان سال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - جاری میلادی از راه می‌رسد و احتمالا برای تمام محصولات دو سال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - اخیر این کمپانی منتشر می‌شود. در حالی که انتظار داشتیم گوشی می میکس ۴ با این رابط کاربری از راه برسد، این دستگاه در تاریخ ۱۹ مرداد با MIUI 12.5 معرفی خواهد شد.

این رابط کاربری جدید در کنار بهینه‌سازی‌ها و بهبود عملکرد، به ویژگی‌های جدیدی مانند پنجره شناور برای بازی‌ها مجهز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران - می‌شود، البته باید به قابلیت رم مجازی هم اشاره کنیم. گفته می‌شود در MIUI 13 شیائومی ۳ گیگابایت رم مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

- تعمیرات مایکروفر سانی در شهر نور استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone