🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10702.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل شیائومی می میکس ۴ افشا شد

شیائومی فردا از پرچمدار جدیدی به نام می میکس ۴ پرده برمی‌دارد. حالا امروز گزارشی منتشر شده که مشخصات این دستگاه از جمله دوربین سه‌گانه ۱۰۰ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را فاش می‌کند. ...

شیائومی فردا از پرچمدار جدیدی به نام می میکس ۴ پرده برمی‌دارد. حالا امروز گزارشی منتشر شده که مشخصات این دستگاه از جمله دوربین سه‌گانه ۱۰۰ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را فاش می‌کند.

مطابق اطلاعاتی که امروز به دست آمده، می میکس ۴ نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده دارد. این دستگاه از نمایشگری با رزولوشن +FHD معادل ۱۰۸۰ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - لمسی ۴۸۰ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - هرتزی و عمق رنگ ۱۰ بیتی استفاده می‌کند. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

می میکس ۴ از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد و با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - عرضه می‌شود. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند و با شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی سازگار است.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان

مدل جدید سری می میکس - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - در بخش سلفی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارد که زیر نمایشگر مخفی شده است. در قاب عقب گوشی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - هم دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که دربرگیرنده سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HMX با لرزشگیر اپتیکال، لنز ۱۳ مگاپیکسلی Free-Form با میدان دید ۱۲۰ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - درجه‌ای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - و لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴ برابری و لرزشگیر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - اپتیکال است.

می میکس ۴ از قابلیت‌های دیگری مثل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - دو سیم کارت 5G، وای‌فای 6E، درگاه USB-C، بلندگوی استریو Harmon Kardon، ان‌اف‌سی، A-GPS، موتور خطی X-axis، صدای Hi-Res و استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 برخوردار است. ابعاد این دستگاه ۱۶۲.۶۵ در ۷۵.۳۵ در ۸.۰۲ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۵ گرم است. این گوشی در رنگ‌های خاکستری سرامیکی، سفید سرامیکی و مشکی سرامیکی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - عرضه می‌شود.

متاسفانه در گزارش امروز به قیمت می میکس ۴ اشاره‌ای نشده، اما در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود که این دستگاه از می ۱۱ اولترا گران‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر کردکوی استان گلستان - شیائومی فردا از چند محصول جدید از جمله تبلت‌های سری می پد ۵ و یک بلندگوی هوشمند باکیفیت هم پرده بردارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone