🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10714.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گزارش عملکرد چهار ساله رگولاتوری: ۲.۵ برابر شدن حجم بازار ICT و دسترسی ۴۰ هزار روستا به خدمات ارتباطی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از انتشار گزارش عملکرد چهار ساله این نهاد خبر داد. در این گزارش که برای عموم قابل دریافت است، به مسائلی از قبیل وضعیت شاخص‌های ارتباطی، اهداف کلیدی ...

رئیس سازمان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از انتشار گزارش عملکرد چهار ساله این نهاد خبر داد. در این گزارش که برای عموم قابل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - دریافت است، به مسائلی از قبیل وضعیت شاخص‌های ارتباطی، اهداف کلیدی رگولاتوری، دستاوردها، چالش‌ها و راهکارها و در نهایت به مدیریت بحران‌ها و شرایط ویژه چهار سال اخیر پرداخته شده و آمار و ارقام رسمی در این خصوص ارائه شده‌اند.

بر اساس گزارش رگولاتوری 2.5 برابر شدن حجم بازار به رغم محدودیت افزایش هزینه‌های حوزه ICT، دسترسی تمام روستاهای بالای 20 خانوار به خدمات ارتباطی (قریب به چهل هزار روستا) و افزایش پوشش جاده‌ای و ریلی با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - الزام اپراتورها به خدمات رومینگ از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - جمله مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - طی چهار سال گذشته بوده‌اند.

در ادامه چکیده‌ای از مطالب عنوان شده در گزارش چهار ساله رگولاتوری را مرور خواهیم کرد.

وضعیت شاخص‌های ارتباطی

بخشی از گزارش چهار ساله رگولاتوری به وضعیت شاخص‌های ارتباطی کشور پرداخته که در دو - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - بخش مجزای شاخص‌های کلیدی رگولاتوری و شاخص‌های کلیدی بخش ICT بررسی شده‌اند. یکی از مهم‌ترین آمار ارائه شده در این بخش، مربوط به توسعه خدمات ارتباطی در روستاهاست که بر این اساس دسترسی به خدمات ارتباطی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - در روستاها از 45 درصد در سال 96، حالا به 100 درصد در سال 1400 رسیده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

در ادامه گزارش وضعیت پوشش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - جاده‌ای کشور بر حسب کیلومتر مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس آمار اعلام شده پوشش جاده‌ای اینترنت نسل چهارم از 24186 کیلومتر در سال 96، به 34755 کیلومتر در سال 99 رسیده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - است. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - بیشترین پوشش جاده‌ای نیز مربوط به ارتباط 2G با قریب به هشتاد هزار کیلومتر است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

افزایش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - ترابردپذیری شماره همراه یکی دیگر از اهداف رگولاتوری در چهار سال اخیر بوده است. طبق - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - گزارش منتشر شده تا پایان خرداد 1400 تعداد 23348 شماره تلفن از ترابردپذیری استفاده کرده‌اند. بیشترین میزان ترابردپذیری در کشور هم مربوط به همراه اول و میزبانی این اپراتور بوده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

بر اساس گزارش، میزان زمان لازم برای رسیدگی به شکایات طی چهار سال اخیر به میزان 75 درصد کاهش پیدا کرده هر چند تعداد شکایات 300 درصد افزایش نشان داده‌اند. در همین مدت، تعداد سامانه‌های رگولاتوری 275 درصد افزایش پیدا کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

در قسمت شاخص‌های کلیدی بخش ICT، شاخص‌های زیرساخت ارتباطی کشور مورد بررسی قرار گرفته و آمار و ارقام مرتبط با آن‌ها در جداول مشخصی ارائه شده‌اند. بر این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - اساس ظرفیت شبکه IP داخل کشور تا پایان خرداد 1400 به 28214 گیگابیت در ثانیه رسیده است. همچنین ظرفیت پهنای بین‌الملل نیز در بازه زمانی مشابه به 5489 گیگابیت بر ثانیه رسیده که نسبت به سال 96 بیش از سه برابر رشد را به نمایش گذاشته است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

از سال 96 تا سال 99، تعداد مشترکین پهن باند سیار در کشور به 84 میلیون نفر رسیده و ضریب نفوذ پهن‌باند سیار نیز تا پایان 99 میزان 100.19 درصد بوده است. مشترکین پهن‌باند ثابت به بیش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - از 10 میلیون نفر رسیده است و تعداد مشترکین تلفن همراه تا پایان سال 99 مقدار 131.054.740 مشترک اعلام شده است. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان -

بر همین اساس ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور تا پایان سال 99 به 155.95 درصد رسیده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - است. بر اساس گزارش رگولاتوری، تعداد خطوط تلفن ثبت منصوبه در کشور از سال 96 تا 99 با کاهش مواجه بوده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - و به 29 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - میلیون خط رسیده است. این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - یعنی ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور هم با کاهش مواجه بوده و از 38 درصد در سال 96 به 34 درصد در سال 99 رسیده است.

ترافیک مرسولات پستی در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - سال 99 به کمترین مقدار خود طی چهار سال اخیر رسیده است اما تعداد مشترکین اینترنت پهن باند با افزایشی قابل توجه حالا به عدد 95 میلیون مشترک نزدیک شده است که آمار دقیق و کامل را می‌توانید از اسکرین شات پایین ملاحظه کنید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

بر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - اساس صورت‌های مالی ارائه شده به رگولاتوری، شرکت مخابرات ایران در سال 99 بالغ بر 10 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - درصد از درآمد عملیاتی کل ارتباطی کشور را به خود اختصاص داده است. اما بیشترین درآمد عملیاتی مربوط به اپراتور همراه اول با 41.8 درصد از درآمد عملیاتی کل بوده و در رتبه بعدی ایرانسل با 30.2 درصد از درآمد عملیاتی کل قرار گرفته است.

از میان سرویس‌دهندگان اینترنتی هم های وب بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

میزان ترافیک مصرفی (صوت و پیامک) هم جزو آمار جالب در گزارش رگولاتوری به شمار می‌آید. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - بر این اساس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - تعداد پیامک‌ها در سال 99 به 291,123,947,065 مورد و میزان مکالمه صوتی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - به 283,699,811,12 دقیقه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - رسیده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

بر اساس گزارش چهار ساله رگولاتوری سرانه میانگین مصرف دیتای کشور در سال 99 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - به 17.5 گیگابایت در ماه رسیده است. همچنین سرعت مصرف به طور میانگین برای هر شخص 53.9 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - کیلوبیت بر ثانیه بوده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

اهداف کلیدی رگولاتوری

ادامه گزارش رگولاتوری، به اهداف کلیدی این سازمان طی چهار سال گذشته و اقداماتی که در این راستا انجام شده پرداخته است. بر این اساس «مشارکت فعالانه در توسعه بازار ICT» و «حمایت از حقوق مصرف کنندگان» و «صیانت از منابع ملی» مهم‌ترین اهداف رگولاتوری بوده‌اند که در همین راستا اقداماتی هم برای آن‌ها صورت گرفته است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

در بخش «مشارکت فعالانه در توسعه بازار ICT» مواردی همچون مقررات‌گذاری و تعرفه‌گذاری در راستای تنظیم بازار، حمایت از فعالان بازار، ایجاد فضای رقابتی منصفانه با ترابردپذیری و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی از جمله این اقدامات عنوان شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

همچنین در بخش «حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» تسهیل دسترسی مردم به خدمات ICT، استیفای حقوق مردم و تقویت پاسخگویی و نظارت در رگولاتوری جزو اقدامات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - مهم برشمرده شده‌اند و در نهایت «صیانت از منابع ملی» به کمک مدیریت طیف و برنامه ملی فرکانس و شماره گذاری (نامبرینگ) انجام شده است.

دستاوردها، چالش‌ها و راهکارها

بخش مهمی از گزارش رگولاتوری به دستاوردها، چالش‌ها و راهکارهای این سازمان برای برون‌رفت از مشکلات ارتباطی کشور اختصاص پیدا کرده است. بر این اساس رگولاتوری مهم‌ترین دستاوردهای ارتباطی چهار سال اخیر را موارد زیر عنوان کرده است:

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان

همچنین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - در ادامه چالش‌های بزرگ سال‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفته که در بین آن‌ها مواردی همچون انحصار شرکت مخابرات ایران در شبکه دسترسی و انتقال و رفتارهای ضدرقابتی، عدم سرمایه‌گذاری مناسب در بخش باندپهن ثابت، تحریم‌های ظالمانه و افزایش هزینه‌های ارزی، ضعف - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - ضمانت اجرایی مصوبات کمیسیون، فقدان فرهنگ استفاده اشتراکی از منابع و شبکه و اقتصاد اشتراکی، انحصار صدا و سیما بر باندهای فرکانسی در اختیار و ... به چشم می‌خورد.

گزارش رگولاتوری به راهکار برون‌رفت از این چالش‌ها نیز پرداخته که به تفصیل ارائه شده‌اند.

همچنین قسمت آخر گزارش به اقدامات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - انجام شده در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - از سوی رگولاتوری پرداخته که مواردی همچون ارائه بسته 100 گیگابایتی رایگان، رایگان‌سازی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - تعرفه ترافیک IP های مراکز آموزشی در نیمه دوم سال تحصیلی 98-99 و ارائه بسته‌های دانشجویی بخشی از آن‌ها بوده‌اند.

برای مطالعه گزارش کامل می‌توانید فایل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - پی دی اف مرتبط با آن را از این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر پاوه استان کردستان - لینک دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone