🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10676.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟

سامسونگ در روزهای پایانی هفته جاری در روز ۲۰ مرداد یک مراسم آنپکد برگزار می‌کند که در آن از محصولات زیادی رونمایی خواهد کرد و البته یک غایب بزرگ هم دارد. در این مطلب نگاهی ...

سامسونگ در روزهای پایانی هفته جاری در روز ۲۰ مرداد یک مراسم آنپکد برگزار می‌کند که در آن از محصولات زیادی رونمایی خواهد کرد و البته یک غایب بزرگ هم دارد. در این مطلب نگاهی به تمام شایعات و گزارش‌ها پیرامون دستگاه‌های حاضر در این مراسم داریم.

سامسونگ در چندین سال گذشته برای رونمایی از جدیدترین پرچمدارهایش، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - مراسمی را در نیمه دوم سال میلادی برگزار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - کرده و امسال هم چنین روندی تکرار می‌شود. نزدیک به یک ماه پیش تاریخ برگزاری مراسم آنپکد بعدی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - سامسونگ اعلام شد و البته پس از آن وب‌سایت این کمپانی در روسیه چنین - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - موضوعی را تایید کرد. در نهایت کره‌ای‌ها هم رسما چنین موضوعی را اعلام و البته تیزر مربوط به این مراسم را هم منتشر کردند.

سامسونگ در مراسم ۲۰ مرداد دست پر حضور خواهد داشت و طبق گزارش‌ها می‌خواهد از محصولات زیادی رونمایی کند. کره‌ای‌ها در این مراسم روی نسل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - جدید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - گوشی‌های تاشو خود تمرکز می‌کنند و البته از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی‌شان هم رونمایی می‌کنند. با این وجود، رویداد آنپکد بعدی یک غایب بزرگ دارد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان

این غول دنیای فناوری پس از سال‌ها، نمی‌خواهد در ۲۰۲۱ از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی کند و بجای اینکار می‌خواهد محبوب‌ترین ویژگی‌اش یعنی قلم S Pen را به محصولات دیگری بیاورد. در نیمه اول سال جاری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - میلادی گلکسی S21 اولترا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - تبدیل به اولین گوشی خارج از سری نوت با پشتیبانی از قلم S Pen شد و حالا باید منتظر پشتیبانی نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ از این قلم باشیم.

در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به تمام گزارش‌ها و شایعات پیرامون محصولات احتمالی حاضر در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد سامسونگ داشته باشیم. تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

گلکسی زد فولد ۳

گل سرسبد مراسم این هفته سامسونگ، نسل سوم گوشی تاشو این کمپانی خواهد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - بود. کره‌ای‌ها در این رویداد از گلکسی زد فولد ۳ رونمایی می‌کنند، محصولی که تا به امروز نه تنها گزارش‌های زیادی از آن منتشر شده، بلکه رندرهای زیادی هم از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته. بنابراین هم از بخشی از مشخصات فنی‌اش اطلاع داریم و هم می‌دانیم با چه طراحی وارد بازار می‌شود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان

از نظر طراحی، این گوشی هوشمند شبیه نسل گذشته‌اش خواهد بود، یعنی یک نمایشگر تاشو بزرگ در داخل و یک صفحه نمایش کوچکتر در بخش بیرونی دارد. گفته می‌شود کره‌ای‌ها در داخل گلکسی زد فولد ۳ از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - ۷.۶ اینچی و در بخش بیرونی‌اش از پنل ۶.۲ اینچی استفاده می‌کنند. هردو نمایشگر از نوع امولد خواهند بود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - و انتظار می‌رود سامسونگ برای آن‌ها رفرش ریت ۱۲۰ هرتز درنظر بگیرد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، گلکسی زد فولد ۳ تبدیل به اولین گوشی سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر می‌شود، فناوری که در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - گوشی‌های زدتی‌ای اکسون ۲۰ و ۳۰ دیده‌ایم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - و در شیائومی می میکس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - ۴ هم استفاده می‌شود، پرچمداری که یک روز زودتر از زد فولد ‎۳ و در تاریخ ۱۹ مرداد معرفی می‌شود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان

در کنار دوربین سلفی زیر نمایشگر ۴ مگاپیکسلی برای پنل داخلی، برای نمایشگر خارجی هم یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی درنظر گرفته می‌شود که البته درون یک حفره قرار می‌گیرد. گلکسی زد فولد ۳ دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی واید، اولترا واید و تله‌فوتو خواهد داشت.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ با مودم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - 5G مجهز شود. این پرچمدار کره‌ای‌ها احتمالا در نسخه‌های مجهز به ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. خبری از پشتیبانی از کارت حافظه در این دستگاه نخواهد بود. گلکسی زد فولد ۳ با پشتیبانی از استاندارد IPX8 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان

از سایر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - مشخصات احتمالی این پرچمدار می‌توان به اسپیکر استریو، باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. البته نباید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - پشتیبانی از قلم S Pen را هم فراموش کنیم، به ویژه که سامسونگ می‌خواهد در رویداد آنپکد بعدی از قلم مخصوص گوشی‌های تاشو رونمایی کند. در نهایت انتظار داریم گلکسی زد فولد ۳ قیمت پایه‌ای نزدیک به ۲۰۰۰ یورو داشته باشد.

گلکسی زد فلیپ ۳

دیگر گوشی حاضر در این مراسم، احتمالا گلکسی زد فلیپ ۳ خواهد بود. اگرچه با نسل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - دوم این گوشی تاشو روبه‌رو می‌شویم، اما برای اینکه نامش با برادر بزرگترش در یک راستا باشد، سامسونگ از عدد ۳ استفاده می‌کند. البته کره‌ای‌ها چندین ماه پس از معرفی گلکسی زد فلیپ، از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - نسخه 5G آن رونمایی کردند و از همین نظر از سومین عضو این خانواده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - رونمایی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - می‌شود، هرچند نمی‌توان نسخه 5G را یک نسل جداگانه درنظر گرفت.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان

طبق جدیدترین گزارش، سامسونگ این گوشی هوشمندش را به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی مجهز می‌کند که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد. در بخش بیرونی این دستگاه نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل گذشته‌اش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - خواهد داشت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - و کاربران به یک پنل ۱.۹ اینچی دست پیدا می‌کنند. این نمایشگر که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود، کاربردش بیشتر از گذشته خواهد بود و اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان

این گوشی تاشو کره‌ای‌ها - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - مجهز می‌شود و انتظار می‌رود در نسخه‌های دارای ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

دوربین اصلی گلکسی زد فلیپ ۳ دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - خواهد بود. سنسور - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - اصلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و دریچه دیافراگم f/1.8 خواهد داشت. دوربین دوم از نوع اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 خواهد بود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی هم به یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در نمایشگر داخلی دسترسی خواهند داشت.

این گوشی هوشمند که از استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و با - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - قیمت پایه ۱۰۹۹ یورویی روانه بازار می‌شود.

گلکسی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک

انتظار می‌رود سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰ مرداد از جدیدترین ساعت هوشمندش هم رونمایی کند، محصولی که در دو نسخه از راه می‌رسد و از رابط کاربری One UI Watch مبتنی بر Wear OS - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - 3.0 بهره می‌برد. Wear OS 3.0 حاصل همکاری گوگل و سامسونگ است که چندین وقت پیش معرفی شد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان
گلکسی واچ ۴

ساعت هوشمند آینده سامسونگ در مدل‌های استاندارد و کلاسیک روانه بازار می‌شود. انتظار می‌رود گلکسی واچ ۴ در مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری در اختیار خریداران قرار بگیرد و مدل کلاسیک آن ابعاد ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری داشته باشد. با وجود چنین اختلاف - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - ابعادی، نمایشگر مدل کوچکتر ۱.۱۹ اینچی و مدل بزرگتر ۱.۳۶ اینچی خواهد بود. علت این اختلاف، مربوط به حاشیه چرخان نمایشگر مدل کلاسیک می‌شود.

گفته می‌شود مدل استاندارد با بدنه آلومینیومی از راه می‌رسد، اما جنس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - بدنه نسخه کلاسیک استیل ضدزنگ خواهد بود. هردو مدل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - از استاندارد IP68 و 5ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، احتمالا سامسونگ برای محافظت از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - نمایشگر آن‌ها از گوریلا گلس DX استفاده خواهد کرد.

 

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان
گلکسی واچ ۴ کلاسیک

سامسونگ این محصولات را به نمایشگر سوپر امولد مجهز می‌کند که احتمالا رزولوشنی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - برابر ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل خواهد داشت. ظاهرا ظرفیت باتری مدل کوچکتر گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک برابر ۲۴۷ میلی آمپر ساعت و مدل بزرگتر ۳۶۱ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

از سایر مشخصات احتمالی گلکسی واچ ۴ و ۴ کلاسیک می‌توان به چیپ اگزینوس W920، رم ۱.۵ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - اشاره کرد. البته این ساعت‌های هوشمند به قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - سلامتی زیادی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - از حسگر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - ضربان قلب و پایش سطح اکسیژن خون گرفته تا الکتروکاردیوگرام مجهز می‌شوند.

گلکسی بادز - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - ۲

محصول آخری که انتظار داریم در مراسم این هفته سامسونگ ببینیم، ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ است که تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره‌اش منتشر شده. این محصول که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - انتظار می‌رود با قیمت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - ۱۷۰ یورویی روانه بازار شود، از سیستم حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. البته در آن حالت محیطی برای شنیدن صدای اطراف در صورت لزوم هم وجود خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان

گلکسی بادز ۲ از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - در رنگ‌های متنوع از راه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - می‌رسد. هر ایرباد این محصول به ۳ میکروفن مجهز می‌شود تا در زمینه حذف نویز و مکالمات عملکرد مناسبی از خودش نشان دهد. این ایرباد همچنین از استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - نفوذ آب پشتیبانی می‌کند. این ایرباد به دو درایور، یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و یک تیوتر ۶.۵ میلی‌متری مجهز می‌شود.

طبق گزارش‌ها، شارژدهی باتری گلکسی بادز ۲ همراه با سیستم حذف نویز فعال به ۵ ساعت می‌رسد و بدون آن، شارژدهی‌اش به ۸ ساعت افزایش می‌یابد. میزان شارژدهی این ایرباد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - با - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - استفاده از قاب با فناوری ANC و بدون آن به ترتیب برابر ۱۳ و ۲۰ ساعت خواهد بود. کیس گلکسی بادز ۲ از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

 

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان

گفته می‌شود سامسونگ برای هر ایرباد از یک باتری ۶۱ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و کیس آن را هم به یک باتری ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند.

غایبان رویداد آنپکد سامسونگ

اگرچه سامسونگ دست پر در این مراسم حضور خواهد داشت، اما محصولاتی هم در آن غایب خواهند بود. مهم‌ترین دستگاهی که در این رویداد خبری از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - آن نخواهد بود، نسل جدید گلکسی نوت است. سامسونگ گفته امسال از گلکسی نوت ۲۱ رونمایی نمی‌کند، اما پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - قلم S Pen به گوشی‌های بیشتری اضافه می‌شود.

پس از پشتیبانی گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen، گلکسی زد فولد ۳ محصول بعدی خواهد بود. شاید در صورت استقبال - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - کاربران از قلم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - S Pen در گلکسی زد فولد ۳، عمر سری نوت به پایان برسد، خبری که برای بسیاری ناراحت‌کننده خواهد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - بود. هرچند هنوز نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر قطعی کرد، چرا که گفته می‌شود یکی از دلایل عدم تولید گلکسی نوت ۲۱ در سال ۲۰۲۱، کمبود جهانی تراشه است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان

یکی دیگر از غایبان این مراسم، احتمالا گلکسی S21 FE خواهد بود. مدت‌هاست شاهد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - انتشار گزارش‌ها درباره این گوشی هوشمند هستیم، اما ظاهرا سامسونگ برنامه‌ای برای رونمایی از آن در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد ندارد، هرچند شاید طرفدارانش را غافلگیر کند.

انتظار می‌رود گلکسی S21 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - FE با مشخصات - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - فنی قابل توجه و قابلیت‌های کاربردی در هفته‌های آینده معرفی و روانه بازار شود، البته این احتمال وجود دارد که اصلا این دستگاه معرفی نشود هرچند سامسونگ چنین موضوعی را در گذشته رد کرده است.

در نهایت باید بگوییم مشخصات این مطلب بر اساس گزارش‌ها و شایعات هستند و رسما - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - از سوی سامسونگ منتشر نشده‌اند، بنابراین احتمال تغییر در آن‌ها وجود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - دارد. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر قروه استان کردستان - ما در تاریخ ۲۰ مرداد اخبار رویداد آنپکد سامسونگ را پوشش خواهیم داد، بنابراین برای آشنایی ما آن‌ها تنها کافیست دیجیاتو را دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هدی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم اطراف شهرک صادقیه قروه تعمیر مایکروفر فوما FU-1881 هم دارید.
پاسخ: بله در شهرک صادقیه شهر قروه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone