🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17414.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

حساب کاربری شبکه «پرس تی‌وی» صدا و سیما در یوتیوب مسدود شد

گوگل برای ششمین بار حساب کاربری شبکه «پرس تی‌وی»، از کانال‌های برون‌مرزی صدا و سیما را به خاطر نقض قوانین مسدود کرد. پرس تی‌وی کانال انگلیسی زبان صدا و سیما است که برنامه‌های خود را برای مخاطبان ...

گوگل برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - ششمین بار حساب کاربری شبکه «پرس تی‌وی»، از کانال‌های برون‌مرزی صدا و سیما را به خاطر نقض قوانین مسدود کرد.

پرس تی‌وی کانال انگلیسی زبان صدا و سیما است که برنامه‌های خود را برای مخاطبان خارج از کشور - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - پخش می‌کند. کانال رسمی این شبکه در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - یوتیوب از ساعاتی قبل مسدود شده و گوگل دلیل آن را «نقض قوانین صادرات» اعلام کرده که ظاهرا ناشی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران است. قوانین و مقررات صادراتی ایالات متحده دسترسی و یا استفاده از اطلاعات، کالاها و فناوری‌‌های تحت قانون کنترل صادرات را به دلیل مسائل امنیتی یا تجاری ممنوع کرده است.

قوانین کاربری گوگل هم در همین راستا استفاده از جیمیل، گوگل درایو و برخی اپ‌های دیگر را برای ارسال ایمیل، به اشتراک گذاری، مخابره یا ذخیره داده‌‌های مشمول این قانون منع می‌کند. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - در تصویری که پرس تی‌وی از پیام بسته شدن حسابش منتشر کرده به همین مساله اشاره شده:

«حساب کاربری گوگل شما به خاطر نقض قوانین صادرات مسدود شده و امکان بازیابی آن وجود ندارد.»

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان

آنطور که پرس ‌تی‌وی می‌گوید گوگل طی چند سال گذشته با استناد به همین قانون محدودیت‌‌هایی را برای رسانه‌های ایرانی و به شکل ویژه این شبکه ایجاد کرده است. پرس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - تی‌وی می‌گوید این موضوع «ناشی از تعداد بالای خوانندگان و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - بینندگان است.»

شبکه مذکور مسدود شدن کانال خود در یوتیوب را ناقض آزادی بیان خوانده و آنرا بخشی از سیاست ضد ایرانی ترامپ عنوان می‌کند که باعث بسته شدن حساب‌‌های کاربری برخی از مقامات ایرانی در شبکه‌‌های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و توییتر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - است.

این نخستین بار نسبت که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - گوگل دسترسی شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما به سرویس‌‌های خود را مسدود می‌کند. کانال یوتیوب - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - پرس‌تی‌وی پس از ۴ سال فعالیت در ۲۰۱۳ بسته شد و حساب‌های جدید آنها هم تنها چند ماه بعد از بازگشایی غیرفعال شدند. فروردین سال گذشته هم دسترسی پرس تی‌وی و «هیسپان تی‌وی»، کانال اسپانیایی زبان صدا و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - سیما، به حساب‌های یوتیوب و جیمیل غیر فعال شد. ظاهرا این رویداد بدون هشدار قبلی و به واسطه تخطی از سیاست‌های گوگل روی داده بود. صدا و سیما در آن زمان این اقدام را نمونه واضح - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زنجان استان زنجان - سانسور اعلام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone