🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13977.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی M22 سامسونگ با دریافت تاییدیه بلوتوث یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره گوشی گلکسی M22 سامسونگ هستیم و حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است. این گوشی هوشمند اخیرا در وب‌سایت بلوتوث SIG با شماره مدل SM-M225FV_DS رویت شده ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره گوشی گلکسی M22 سامسونگ هستیم و حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است.

این گوشی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان - هوشمند اخیرا در وب‌سایت بلوتوث SIG با شماره مدل SM-M225FV_DS رویت شده که عبارت DS به معنای پشتیبانی از دو سیمکارت است. این تاییدیه اطلاعات زیادی در اختیارمان قرار نمی‌دهد و تنها می‌گوید این دستگاه از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان - می‌کند.

این دستگاه در گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان - رویت شده بود، بنابراین از برخی مشخصاتش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان - اطلاع داریم. برای مثال سامسونگ این محصولش را به چیپ هلیو G80 مجهز می‌کند و آن را با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ روانه بازار خواهد کرد. اگرچه این گوشی با ۴ گیگابایت رم در این بنچمارک رویت شده، اما احتمالا در نسخه‌های دیگری با رم‌های متفاوت هم از راه می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان

گلکسی M22 اخیرا تاییدیه FCC را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان - هم دریافت کرده که از پشتیبانی آن از شارژ سریع ۲۵ واتی خبر می‌دهد. با این حال، سامسونگ در جعبه این دستگاه یک شارژر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان - ۱۵ واتی قرار می‌دهد، بنابراین برای تجربه سرعت شارژ بالاتر باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید.

تا به امروز سامسونگ اشاره‌ای به گلکسی M22 نکرده و نمی‌دانیم چه زمانی معرفی می‌شود، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان - با این حال انتظار داریم این موبایل مبتنی بر گلکسی A22 4G باشد. گلکسی A22 به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۹۰ هرتز و یک تراشه ۸ هسته‌ای مجهز شده است.

گلکسی A22 از دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر املش استان گیلان - ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشحیص عمق بهره می‌برد و دوربین سلفی سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

سامسونگ اخیرا از گلکسی M32 هم رونمایی کرده. این دستگاه هم دوربین اصلی چهارگانه دارد و به چیپ هلیو G80 مدیاتک مجهز شده است. سامسونگ این محصولش را با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند و در نسخه پایه قیمتی برابر ۲۰۰ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone