🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13979.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ شروع به انتشار یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های سری گلکسی S21 کرد

سامسونگ در ماه جاری میلادی حداقل سه بروزرسانی برای سری گلکسی S21 ارائه کرده. دو مورد اول فقط برای برخی بازارها و اکنون سومین بروزرسانی سری گلکسی S21 در این هفته برای بازار جهانی عرضه ...

سامسونگ در ماه جاری میلادی حداقل سه بروزرسانی برای سری گلکسی S21 ارائه کرده. دو مورد اول فقط برای برخی بازارها و اکنون سومین بروزرسانی سری گلکسی S21 در این هفته برای بازار جهانی عرضه شده که برخی مشکلات مربوط به دوربین و داغ شدن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان - بیش از حد دستگاه را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان - رفع می‌کند.

این بروزرسانی برای تمام مدل‌های سری گلکسی S21 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان - منتشر شده و آن‌ها حالا در ایالات متحده آمریکا بروزرسانی نرم‌افزاری G99xUSQU4AUF5 را دریافت کرده‌اند.

بروزرسانی جدید سامسونگ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان - به لطف پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۱، امنیت گوشی را افزایش می‌دهد، اما مهم‌تر از همه، وقفه دردسرساز آخرین پرچمداران سامسونگ در هنگام کار با دوربین و زوم کردن را از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان - بین می‌برد و همچنین عملکرد حالت پرتره دوربین نیز بهبود پیدا می‌کند. سامسونگ در آپدیت جدید، مشکل افزایش دمای بیش از حد معمول پرچمدارهای خود را نیز برطرف کرده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان

با وجود رفع - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان - چنین مشکلاتی، به نظر نمی‌رسد که کرش کردن اندروید اتو با بروزرسانی جدید سامسونگ برطرف شده باشد، زیرا کاربران همچنان مشکلات مربوط به آن را گزارش می‌کنند. با این وجود کره‌ای‌ها اصلاحاتی را برای این مشکل در نظر گرفته‌اند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان - که ماه‌ آینده ارائه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان - می‌شود.

طبق معمول، دریافت آخرین بروزرسانی ارائه شده از سوی سامسونگ به راحتی و با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی، منوی مربوط به بروزرسانی نرم‌افزاری و انتخاب دکمه آپدیت امکان‌پذیر. البته این بروزرسانی هم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر گلستان استان گلستان - اکنون در دسترس کاربران ایالات متحده قرار گرفته است و انتظار می‌رود طی روز‌های آینده برای سایر نقاط جهان نیز منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone