🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13978.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل: نصب برنامه بیرون از اپ استور امنیت و حریم خصوصی آیفون را به خطر می‌اندازد

با وجود تمام انتقاداتی که در بحث کنترل شدید بسترهای توزیع اپلیکیشن به اپل وارد شده، این شرکت امروز فایل جدیدی را در وب‌سایت خود منتشر کرده و می‌گوید اگر به اپلیکیشن‌ها اجازه نصب از ...

با وجود تمام انتقاداتی که در بحث کنترل شدید بسترهای توزیع اپلیکیشن به اپل وارد شده، این شرکت امروز فایل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - جدیدی را در وب‌سایت خود منتشر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - کرده و می‌گوید اگر به اپلیکیشن‌ها اجازه نصب از خارج اپ استور را بدهد، مشکلات مهمی در زمینه حریم خصوصی و امنیت آیفون به وجود می‌آید.

اپل در سند جدیدی که امروز در سایت خود به اشتراک گذاشته، مدعی است اپ استور در حفظ امنیت کاربران نقش کلیدی دارد. این فروشگاه به اپل اجازه بررسی تمام اپلیکیشن‌ها و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - به‌روزرسانی‌ها را می‌دهد تا آن‌ها مطمئن شوند که هیچ محتوای نامناسب، سازوکار ناقض حریم خصوصی و بدافزاری به دستگاه‌های کاربران راه پیدا نمی‌کند.

کوپرتینویی‌ها در این سند به گزارش «Threat Intelligence» نوکیا در سال ۲۰۲۰ اشاره می‌کنند که در آن ذکر شده دستگاه‌های اندرویدی تا ۱۵ برابر بیشتر از آیفون‌ها به بدافزار آلوده شده‌اند، چون در اندروید امکان نصب اپلیکیشن از مرجعی به جز پلی استور وجود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - دارد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان

اپل مدعی است اگر به آیفون اجازه نصب جانبی اپلیکیشن را بدهد، سیل جدیدی از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - سرمایه‌گذاری برای حمله به پلتفرم iOS شکل خواهد گرفت: «خرابکاران با سرمایه‌گذاری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - بیشتر برای انجام حملات پیچیده‌تر علیه کاربران iOS از این فرصت استفاده خواهند کرد، در نتیجه استفاده از آسیب‌پذیری‌ها و حملاتی که باید از کاربر در برابر آن‌ها محفاظت شود، بیشتر خواهد شد. افزایش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - خطر حملات بدافزاری همه کاربران، حتی آن‌هایی که از اپ استور اپلیکیشن نصب می‌کنند را در معرض تهدید جدی‌تری قرار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - می‌دهد.»

اپل می‌گوید نصب جانبی اپ‌ها ممکن است کاربران - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - را وادار به پذیرش خطراتی در زمینه حریم خصوصی و امنیت کند، زیرا بعضی از برنامه‌های لازم برای کار، تحصیل یا سایر فعالیت‌ها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - احتمالا دیگر در اپ استور باقی نمی‌مانند. افزون بر این، کلاهبرداران هم می‌توانند این تصور را به کاربران القا کنند که در حال نصب اپلیکیشن از اپ استور هستند، در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - حالی که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - در واقعیت چنین نباشد.

این شرکت در انتها یادآور می‌شود که در آن صورت کاربران باید همیشه مراقب کلاهبردارها باشند و هیچ وقت ندانند که می‌توانند به چه کسی اعتماد کنند. در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسالم استان گیلان - نتیجه، تعداد دانلود اپلیکیشن‌های توسعه‌دهندگان هم پایین می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone