🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40201.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دوربین بدون آینه لایکا CL معرفی شد؛ تکنولوژی روز با طراحی کلاسیک

شرکت آلمانی لایکا امروز محصول جدیدی به نام CL را معرفی کرده که در کلاس دوربین های APS-C این کمپانی قرار می گیرد و از نظر ابعاد سنسور و عملکرد کلی، شباهت زیادی به مدل ...

شرکت آلمانی لایکا امروز محصول جدیدی به نام CL را معرفی کرده که در کلاس دوربین های APS-C این کمپانی قرار می گیرد و از نظر ابعاد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سنسور و عملکرد کلی، شباهت زیادی به مدل TL2 دارد که چند ماه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قبل رونمایی شد.

لایکا این بار طراحی سنتی را به سبک مدرن ترجیح داده و ظاهر CL برای افراد علاقه مند به عکاسی کلاسیک بسیار جذاب است، به خصوص بدنه سبک و کوچک آن که محصولات قدیمی را به یاد می آورد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

مهم ترین تفاوت بین TL2 و CL این است که در محصول جدید شاهد منظره یاب الکترونیکی درون بدنه هستیم، نمایشگری 2.36 میلیون پیکسلی در گوشه بالای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سمت راست (از نمای پشت دستگاه) که بسیار بهتر از منظره یاب جداشدنی  مدل TL2 به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نظر می رسد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

دیگر تفاوت بزرگ بین این دو محصول، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنترل های چرخان و نمایشگر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کوچکی است که بالای بدنه تعبیه شده. دو کنترل اصلی این دستگاه همانند نسخه قبل قابل برنامه ریزی هستند اما با فشردن دکمه روی آنها می توانید عملکرد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ثانویه را فعال کنید تا به راحتی به تنظیمات مورد نظر خود دست یابید. علاوه بر این، نمایشگر کوچک بین این دو جای گرفته که اطلاعات مورد نیاز را حین عکاسی به شما نشان خواهد داد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

درون لایکا CL یک حسگر 24 مگاپیکسلی APS-C جای گرفته که از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پردازشگر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تصویر Maestro II استفاده می کند. این دوربین می تواند حداکثر 33 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عکس با فرمت DNG یا JPEG  با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رزولوشن کامل را با نرخ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 10 فریم بر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ثانیه به ثبت رسانده و ویدیوهای 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه، یا ویدیوهای تمام اچ دی را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط نماید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

یکی از نکات جالب دوربین CL فقدان هرگونه درگاه ارتباطی است و برای دسترسی به تصاویر، فقط باید کارت حافظه را از آن بیرون بیاورید یا از اپلیکیشن های iOS و اندروید لایکا برای انتقال بیسیم تصاویر استفاده نمایید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

گفتنیست دوربین CL - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - لایکا با سیستم مانت TL سازگار است که فعلاً هفت لنز را در بر می گیرند، از جمله مدل کامپکت و حرفه ای 18 میلیمتری با ضریب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اف 2.8 که به تازگی معرفی شده. البته می توانید لنزهای سری SL را هم روی این دوربین سوار کنید، اما برای لنزهای سری M و R باید حتماً آداپتور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تبدیل را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به کار گیرید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

لایکا CL همراه با کیت لنز فیکس 18 میلیمتری به قیمت 3795 دلار و با کیت لنز زوم 55-18 میلیمتری به قیمت 3995 دلار عرضه می شود و بدنه خالی آن 2795 دلار قیمت دارد. البته توجه داشته باشید لنز 18 میلیمتری به تنهایی 1295 دلار قیمت خورده و بنابراین خرید آن همراه با دوربین به صرفه تر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خواهد بود.

در ادامه تصاویر بیشتری از دوربین لایکا CL را مشاهده می کنید:

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone