🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36712.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بانک مرکزی: ممنوعیت ارزهای مجازی تصمیم نهایی نیست

چندی پیش ابلاغیه‌ای از سوی بانک مرکزی منتشر شد که بر اساس آن خرید و فروش تمامی ارزهای مجازی برای مراکز بانکی و مالی ممنوع اعلام شد. با این موضع‌گیری به‌نظر می‌رسید که بانک مرکزی ...

چندی پیش ابلاغیه‌ای از سوی بانک مرکزی منتشر شد که بر اساس آن خرید و فروش تمامی ارزهای مجازی برای مراکز بانکی و مالی ممنوع اعلام - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شد. با این موضع‌گیری به‌نظر می‌رسید که بانک مرکزی تصمیم خود را بعد از ارزیابی‌ها گرفته و قصد دارد بیت‌کوین و سایر ارزها را نادیده بگیرد، امری که انتقاد برخی کارشناسان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را در پی داشت. اما «ناصر حکیمی» در یادداشتی در سایت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پژوهشکده پولی بانکی اعلام کرده که این اطلاعیه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تصمیم نهایی نیست و احتمالا تغییر پیدا خواهد کرد.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی که پیش‌تر همگام با سیاست‌های رییس بانک مرکزی موضعی خنثی نسبت به ارز دیجیتال داشت، درباره دلایل اطلاعیه منتشر شده گفت:

«مصوب شورای عالی مبارزه با پولشویی است و به نظر می رسد که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این بخشنامه برای جلوگیری از ایجاد اتهامات به جمهوری اسلامی ایران در زمینه پولشویی منتشر شده باشد. بنابراین به گفته وی این بخشنامه به معنای عدم رگولاتوری در آینده و پژوهش در زمینه ارزهای رمزنگار نیست.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

حکیمی خبر از اعلام سیاست بانک مرکزی در قبال - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ارزهای مجازی تا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اواسط سال جاری داده و تاکید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده سیاست‌ها در زمان تغییر پیدا می‌کنند:

«هیچ سیاستی در هیچ زمانی نهایی نیست و سیاست‌ها به صورت بازه زمانی در نظر گرفته می‌شوند. حکیمی بیان کرد که ارز رمزنگار ملی موضوع جدیدی نیست. بستر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ارزهای رمزنگاری شده یک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پلتفرم متن باز است و همین مسئله باعث شده تعداد زیادی رمز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ارز ایجاد شود که بخشی از آن‌ها مربوط به ارزهای رمزنگاری شده ملی است.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با اینکه در کنار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اطلاعیه بانک مرکزی، رییس پلیس فتا هم اعلام کرده که هیچ پول مجازی اجازه فعالیت در کشور ندارد، با این‌حال اکثر کارشناسان و همچنین وزیر ارتباطات معتقدند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که نباید از مساله ارزهای رمزنگاری شده غافل ماند.پیش‌تر برخی کارشناسان اقتصادی در گفتگوی خود با دیجیاتو اذعان داشتند که سیاست ممنوع کردن بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتالی احتمالا برای کنترل قیمت ارز است و بعد از مدتی عوض خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone