🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27604.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل تاکسیرانی تهران: تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند فک پلاک می‌شوند

طرح برخورد با تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند و پروانه‌های هوشمند منقضی شده، آغاز شده است. «علیرضا قنادان» مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد تاکسی‌هایی که فاقد پروانه ...

طرح برخورد با تاکسی‌های فاقد پروانه هوشمند و پروانه‌های هوشمند منقضی شده، آغاز شده است. «علیرضا قنادان» مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد تاکسی‌هایی که فاقد پروانه هوشمند هستند در صورت شناسایی توسط پلیس توقیف و فک پلاک خواهند شد. همچنین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - تاکسی‌هایی که پروانه هوشمند خود را تمدید نکرده‌اند اجازه ورود به طرح ترافیک را ندارند و جریمه می‌شوند.

حوالی سال ۹۴ بود که سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد، پروانه تاکسیرانی که یک دفترچه بود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - باید به پروانه هوشمند (کارت هوشمند) تبدیل شود؛ پس از آن تعداد زیادی از تاکسیرانان در برهه‌های زمان متفاوت پروانه هوشند را دریافت کردند اما اینطور که قنادان می‌گوید هنوز تعدادی از تاکسیرانان اقدامی در این زمینه نکرده‌اند و بهتر است هرچه سریعتر نسبت به هوشمند کردن پروانه خود اقدام کنند. چراکه بر اساس قانون نداشتن پروانه تاکسیرانی همانند نداشتن گواهینامه است و از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - آنجائیکه در چند سال اخیر پروانه هوشمند جایگزین دفترچه‌ها شده است، تنها پروانه هوشمند مورد پذیرش پلیس و تاکسیرانی است.

روز گذشته سازمان تاکسیرانی تهران در اطلاعیه‌ای از تاکسیرانان خواست تا در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - اسرع وقت برای صدور و یا تمدید پروانه هوشمند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - تاکسیرانی خود به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران که نشانی آنها در سایت تاکسیرانی است، مراجعه کنند. در غیر اینصورت از طریق عوامل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - پلیس راهنمایی و رانندگی، عوامل گشت کنترل و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - نظارت سازمان تاکسیرانی، دوربین‌های ترافیکی و سایر مراجع ذیصلاح با مالکین و راکبین تاکسی‌هایی که دارای پروانه هوشمند معتبر نیستند برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان

قنادان در گفتگو - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - با دیجیاتو با توضیح این مطلب که در گذشته پروفایل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - کاملی از رانندگان در دسترس نبود اما در سال‌های اخیر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - سامانه «سیما تاکسی» راه اندازی شده و تمامی اطلاعات رانندگان در آن ثبت شده است، گفت:

«در این سامانه پروفایل الکترونیکی رانندگان موجود است - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - و تمامی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - سامانه‌های دیگر نظارتی، رفاهی و... به آنها متصل هستند. حدود سال ۹۴ هم دفترچه‌های پروانه تاکسیرانی تبدیل به کارت هوشمند شدند و تا امروز اکثر تاکسیرانان اقدام به دریافت کارت‌های هوشمند کردند و تنها تعداد کمی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - از آنها هنوز از دفترچه‌های قدیمی استفاده می‌کنند. حالا هم با منقضی شدن دفترچه‌ها از تاکسیرانان خواستیم که سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند چون این آخرین فرصت برای آنهاست.»

قنادان به پروسه‌ دریافت پروانه هوشمند در گذشته اشاره می‌کند که تاکسیران باید تنها به دفتری که با آن کار می‌کرد مراجعه کند اما الان می‌تواند به تمامی دفاتر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - تهران برود، همچنین در گذشته این پروسه حدود یک ماه با پیگیری حضوری راننده انجام می‌شد اما امروز چنین چیزی نیست و کارت هوشمند ظرف یک هفته به محل سکونت فرد ارسال می‌شود؛ ضمن آنکه نظارت بر صدور و توزیع کارت‌ها بسیار دقیق‌تر شده است. او تاکید می‌کند که امروز پروسه دریافت کارت‌های هوشمند بسیار سریعتر و راحت‌تر شده و این آخرین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - فراخوان برای کسانی‌ست که تاکنون اقدامی نکرده‌اند:

«برخی تاکسی‌ها تا امروز به دلایل مختلف مانند فوت یا مهاجرت تاکسیران، فرسوده بودن و کار نکردن آن کارت پروانه هوشمند دریافت نکرده‌اند و آخرین فرصت، وضعیت این خودروها را مشخص خواهد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - کرد. بنابراین خودروهایی که پروانه آنها تمدید نشده است حق ورود به محدوده طرح ترافیک را نخواهند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - داشت و همچنین جریمه خواهند شد و تاکسی‌هایی هم که به هر دلیل تا کنون کارت هوشمند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - دریافت نکرده‌اند نه تنها اجازه تردد ندارند بلکه با همکاری دادستانی، پلیس راهور و دستور قضائی، توقیف و فک پلاک خواهند شد.»

به گفته قنادان از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جوانرود استان کردستان - سال گذشته تاکنون حدود ۴ هزار تاکسی که پروانه هوشمند نداشته‌اند، تعیین تکلیف شده و کارت‌های هوشمند خود را دریافت کرده‌اند. او می‌گوید مدت اعتبار هر پروانه ۲ سال است و ۴۰ روز قبل از باطل شدن پروانه به رانندگان در این مورد اطلاع رسانی‌ می‌شود تا اقدامات لازم را انجام دهد: «تاکسی‌هایی که ۶ ماه از مهلت تمدید آنها گذشته و تاکسی‌هایی که تاکنون پروانه هوشمند دریافت نکرده‌‌اند باید مانند خودروهای جدیدالورود مراحل دریافت پروانه را بگذرانند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone