تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44360.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک امکان جستجو و افزودن انیمیشن های GIF در کامنت ها را فراهم کرد

امروز مصادف است با ۱۵ ژوئن و تولد ۳۰ سالگی فرمت بسیار محبوب تصاویر متحرک GIF. به همین مناسبت از امروز قابلیت جستجو و اضافه کردن این قبیل انیمیشن ها به بخش کامنت های شبکه ...

امروز مصادف است با ۱۵ ژوئن و تولد ۳۰ سالگی فرمت بسیار محبوب تصاویر متحرک GIF. به همین مناسبت از امروز قابلیت - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جستجو و - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اضافه کردن این قبیل انیمیشن ها به بخش کامنت های شبکه اجتماعی فیسبوک افزوده خواهد شد.

علاوه بر این، فیسبوک یک سوال عجیب را نیز از تمام کاربران خود می پرسد: - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شما عبارت GIF را چگونه تلفظ می کنید؟

سابقه حضور فایل های GIF در سرویس های فیسبوک به سال ۲۰۱۵ و امکان جستجو و افزودن آنها در گفتگوهای پیام رسان فیسبوک برمی گردد. مدیران این شبکه اجتماعی معتقدند که تصمیم مذکور تاثیر بسیاری بر محبوبیت این فایل ها گذاشته است، چرا که کاربران می توانستند به جای نوشتن متن و بدون مراجعه به مرورگر، - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جیف های دلخواه خود را یافته و - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در گفتگوهایشان با دیگران به کار ببرند.

تا امروز بیش از ۱۳ میلیارد GIF در پیام رسان فیسبوک به اشتراک گذاشته شده است.

بر طبق آمار تا امروز بیش از ۱۳ میلیارد GIF با موضوعات متنوع در پیام رسان فیسبوک به اشتراک گذاشته - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده است. فقط در سال گذشته به طور متوسط در هر دقیقه - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ۲۵ هزار انیمیشن متحرک جستجو و مورد استفاده قرار گرفته اند. این رقم نسبت به سال قبل از آن ۳ برابر بیشتر بوده است.

حال در سالگرد ۳۰ سالگی این فرمت، فیسبوک همین قابلیت را به بخش - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کامنت های شبکه اجتماعی محبوب خود آورده - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تا از این پس شاهد حال و هوایی کاملاً متفاوت در این بخش باشیم.

تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

روال کار همانند گذشته است. کافیست روی دکمه جدید ارسال GIF کلیک کنید و سپس با تایپ چند حرف به جستجو در میان بایگانی بزرگ Giphy پرداخته و تصویر متحرک دلخواه خود را ارسال نمایید. ضمن این که تعدادی GIF جدید نیز به همین مناسبت به صورت انحصاری در اختیار کاربران بزرگترین - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شبکه اجتماعی دنیا قرار گرفته است.

همان طور که پیش تر گفتیم فیسبوک در حال نظرسنجی از کاربران خود در خصوص نحوه تلفظ صحیح GIF است. بعد از ۳۰ سال هنوز کاربران به یک وحدت رویه در این مورد نرسیده اند. عده زیادی آن را «گیف» تلفظ می کنند و بقیه آن را «جیف» می دانند. - تعمیرات یخچال بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد «استیو ویلهیت» (Steve Wilhite) خالق این فرمت تلفظ دومی را مد نظر داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام وقت بخیر جسارتا دور و بر جان اقا مرند آذربایجان شرقی تعمیر یخچال بوش KGD86AW304 هم دارید
پاسخ: بله در جان اقا شهر مرند آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر نستور نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روز بخیر آیا شما منطقه ولی عصر مرند آذربایجان شرقی یخچال بوش GSN36VW3P هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در ولی عصر شهر مرند آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone