🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44347.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

توسعه الگوریتمی برای پیش بینی تغییر چهره افراد در گذر زمان با دقت بالا

محققین انگلیسی موفق به توسعه الگوریتمی شده اند که می تواند تغییرات چهره افراد را طی سال های آینده با دقتی مناسب حدس بزند. این گروه امیدوارند با استفاده از این الگوریتم یافتن کودکانی که ...

محققین انگلیسی موفق به توسعه الگوریتمی شده اند که می تواند تغییرات چهره افراد را طی سال های آینده با دقتی مناسب حدس بزند. این گروه امیدوارند با استفاده از این الگوریتم یافتن کودکانی که چند سال از زمان گم شدن آنها می گذرد آسان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تر شود.

وقتی شخصی برای سال ها مفقود شده باشد، حتی عکسی از چهره او نیز دیگر به شناسایی اش کمکی نخواهد کرد. به خصوص اگر فرد در دوران کودکی مفقود شود. در این موارد پلیس به کمک متخصصین خود چهره مسن تر شده فرد را با استفاده از تجربیات و مقدار زیادی حدس گمان ترسیم می نماید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

این تکنولوژی می تواند به یافتن کودکانی که برای مدت طولانی مفقود شده اند کمک کند

حال محققین دانشگاه بردفورد در کشور انگلستان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با به کار گیری تکنولوژی یادگیری ماشین و طراحی الگوریتمی هوشمند قصد دارند این روال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را تغییر دهند. روش آموزش ماشین تا حدودی قابل حدس است. هزاران عکس از افراد مختلف در سنین متفاوت در اختیار رایانه قرار می گیرد تا از این طریق روال تغییر عناصر اصلی چهره افراد در طی سال ها تعیین شود.

ماشین با آنالیز چهره های مختلف به مرور الگوریتم خود را اصلاح می کند تا الگوهای بیشتری را از رابطه تغییر اجزای صورت افراد با تغییر سن آن ها به دست بیاورد.

در نخستین تست رسمی محققین چهره کودکی ۲۱ ماهه را به رایانه دادند. او - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سال ۱۹۹۱ در کشور یونان مفقود شده و تا امروز اثری از او یافت نشده است. رایانه توانست چهره این کودک را در سنین مختلف از جمله زمان حاضر پیش بینی کند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید چهره ترسیمی از این کودک در سن ۲۲ سالگی تفاوت فاحشی با تصویر ترسیمی پیش - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بینی شده از چهره او توسط نیروهای پلیس دارد.

جستجوها برای یافتن کودک مورد بحث همچنان در حال انجام است و اگر الگوریتم جدید بتواند کمکی در این مسیر داشته باشد، به طور قطع امیدها برای یافتن دیگر افراد مفقود شده برای مدت طولانی را نیز زنده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone