🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44353.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Pix Camera مایکروسافت با بهره گیری از هوش مصنوعی با Prisma رقابت می کند

مایکروسافت اپلیکیشن «Pix Camera» را به تازگی با ویژگی های منحصر به فردی آپدیت کرده تا بتواند با روش هایی کاملاً جدید رقابت تنگاتنگی را با اپ محبوب «Prisma» داشته باشد. [digipullqoute place="left"]اعمال فیلترها در این ...

مایکروسافت اپلیکیشن «Pix Camera» را به تازگی با ویژگی های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - منحصر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به فردی آپدیت کرده تا بتواند با - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - روش هایی کاملاً جدید رقابت تنگاتنگی را با اپ محبوب «Prisma» داشته باشد.

اعمال فیلترها در این اپ با کمک هوش مصنوعی انجام می گیرد

الگوریتم های پشت صحنه این اپلیکیشن به ازای هر تصویری که به ثبت می رسد، ۱۰ فریم از تصویر را با بهره گیری از هوش مصنوعی آنالیز می کنند. این الگوریتم ها با کنترل ویژگی هایی چون نورسنجی، شارپ بودن و حتی حالت چهره افراد حاضر در عکس تلاش می کنند تا بهینه ترین تنظیمات را برای ثبت بهترین عکس پیدا کنند.

نسخه جدید این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی می تواند فیلترهای هنری بسیار زیبایی را با دقت بالا روی عکس های شما قرار دهد. همین فیلترهای هنری سبب می شود که عملاً اپ جدید مایکروسافت وارد رقابت با Prisma شود.

طبق ادعای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت الگو، بافت و رنگ بندی فیلترهای مورد بحث -با نام «Pix - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Styles»- با استفاده از فناوری یادگیری ماشین و الگوگیری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از شاهکارهای هنری تعیین می شود. یکی از محققین شرکت ردموندی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در خصوص نحو اعمال فیلترها در نرم افزار Pix Camera می گوید:

«ما برای دستیابی به بهترین استایل افزودن فیلتر، به جای استفاده از نقاشی ها، هوش مصنوعی خود را با بهره گیری از عکس های واقعی آموزش داده ایم.»

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

قابلیت جالب دیگر این اپلیکیشن «Pix Paintings» است که می تواند - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تایم لاینی را از ثبت تصویر و اعمال فیلترها روی آن ایجاد نماید. این تایم لاین را می توانید به صورت فیلم کوتاه یا فایل GIF ذخیره و با دیگران به اشتراک بگذارید.

کارشناس مایکروسافت تاکید دارد که گرچه کاربرد نهایی Pix Camera و قابلیت های هوشمندش برای سرگرمی خواهد بود، اما تلاش برای یافتن کاربردهای جدید برای هوش مصنوعی و تکنولوژی یادگیری ماشین هدف اصلی گروه سازنده بوده است.

اپلیکیشن مورد بحث در حال حاضر در دسترس کاربران سیستم عامل iOS قرار دارد و هنوز تاریخی برای عرضه آن روی سیستم عامل اندروید اعلام نشده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone