تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44357.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بعید است گلکسی نوت 8 با اندروید O روانه بازار شود

تلاش سامسونگ برای عرضه زودهنگام گلکسی نوت 8 احتمالاً سبب صرف نظر کمپانی کره ای از افزودن برخی ویژگی ها به این موبایل هوشمند جدیدش شود. از جمله کاندیداهای احتمالی می توان به حسگر اثر انگشت ...

تلاش سامسونگ برای عرضه زودهنگام گلکسی نوت 8 احتمالاً سبب صرف - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نظر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کمپانی کره ای از افزودن برخی ویژگی ها به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این موبایل هوشمند جدیدش شود. از جمله کاندیداهای احتمالی می توان به حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و  بهره مندی از «اندروید O» اشاره کرد.

این احتمال وقتی تقویت می شود که بدانیم به تازگی بنچمارکی منتسب به فبلت پرچمدار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کمپانی سامسونگ منتشر شده که بهره مندی آن از اندروید 7.1.1 را تایید می کند.

اندروید 8 تا سه ماهه سوم سال جاری عرضه نمی شود

البته بنچمارک مورد اشاره سرویس های مشهور AnTuTu و Geekbench تهیه نشده، بلکه یک تست ساده مرورگر موبایل برای همخوانی آن با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تکنولوژی HTLML5 است. بنابراین نباید انتظار ارائه اطلاعات چندانی از سخت افزار نوت 8 را از آن داشت.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

همان طور که در پایین تصویر می بینید، از روی این بنچمارک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تنها می توان شماره مدل (N950F) و نسخه اندروید (7.1.1) موبایل مورد بحث را فهمید که همین برای تایید نظریه ای که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد کافیست.

لازم به یادآوری است که اندروید 8 تا سه ماهه سوم سال جاری آماده عرضه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمی شود. بنابراین حتی در صورت رونمایی از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر، باز هم بسیار بعید خواهد بود که سامسونگ بتواند آن را آماده ارائه روی پرچمدار جدید خود نماید، به خصوص که شرکت کره ای علاقه دارد تا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تغییرات گسترده ای را در نسخه اولیه سیستم عامل موبایل هایش اعمال کند.

به طور حتم سامسونگ هر چه در چنته دارد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای فبلت مورد انتظار خود ارائه می دهد تا به هر نحو خاطره تلخ نوت 7 را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از اذهان کاربرانش پاک نماید. پس حتی در صورت عرضه این موبایل با اندروید نوقا، باز هم می توان انتظار داشت که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بزرگترین موبایل ساز دنیا با سرعتی قابل قبول این موبایل را به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید آپدیت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone