🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44362.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

«مدرن کیبورد» مایکروسافت، شما را از حفظ رمز عبور ویندوز بی نیاز می کند

گذشته از دستگاه های جدید سرفس مانند سرفس پرو و سرفس لپ تاپ، مایکروسافت از تجهیزات جانبی تازه ای برای خانواده سرفس رونمایی کرده که یا به صورت مستقل کار می کنند یا با مدل ...

گذشته از دستگاه های جدید سرفس مانند سرفس پرو و سرفس لپ تاپ، مایکروسافت از تجهیزات جانبی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تازه ای برای خانواده سرفس رونمایی کرده که یا به صورت مستقل کار می کنند یا با مدل های مشخصی سازگاری دارند. حالا این کمپانی به سراغ سخت افزار جانبی دیگری رفته که مطمئناً نظر مخاطبان را جلب می کند؛ هرچند که دیگر نام سرفس را یدک نمی کشد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

سخت افزار تازه مایکروسافت، کیبوردی بلوتوث است که با هر دستگاهی سازگاری دارد و صرفاً به دستگاه های سرفس محدود نشده. Modern Keyboard - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مایکروسافت، ویژگی منحصر به فردی دارد که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آن را از سایر تجهیزات مشابه می کند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و این قابلیت چیزی نیست جز پشتیبانی از اسکن اثر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انگشت که با Windows Hello سازگاری دارد. بنابراین بدون نیاز به حفظ رمز عبورتان، می توانید از اثر انگشت برای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ورود به حساب کاربری خود در ویندوز استفاده نمایید.

از منظر طراحی، مدرن کیبورد برخی از مشخصات سرفس کیبورد را به ارث برده و بدنه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ای باریک با رنگی بسیار جذاب دارد. بلوتوث نسخه 4.0 برای اتصال به دیوایس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از کیبورد می توانید روی هر دستگاهی که به ویندوز 8.1 الی 10، ویندوز 10 موبایل، macOS 10.10.5 و بالاتر، اندروید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 4.4.2 و بالاتر و iOS 8.1 و بالاتر مجهز باشد استفاده نمایید.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

مدرن کیبورد مایکروسافت قرار است به زودی از طریق فروشگاه این کمپانی برای خرید در دسترس قرار گیرد و با قیمت 130 دلار فروخته می شود. گفتنی است مایکروسافت در کنار این کیبورد، از «مدرن ماوس» هم رونمایی که گرچه مشخصات سخت افزاری اش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - معلوم نیست، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اما با قیمت 50 دلار فروخته می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone