🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10625.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

HP از تبلت ۱۱ اینچی مجهز به دوربین چرخان ۱۳ مگاپیکسلی رونمایی کرد

تبلت ۱۱ اینچی جدید اچ‌پی شباهت زیادی به سرفیس گو مایکروسافت دارد و به همراه کیبورد اکسترنال می‌تواند به عنوان یک لپ‌تاپ در اختیار کاربران قرار گیرد. این دستگاه جدید از وب‌کم چرخان ۱۳ مگاپیکسلی ...

تبلت ۱۱ اینچی جدید اچ‌پی شباهت زیادی به سرفیس گو مایکروسافت دارد و به همراه کیبورد اکسترنال می‌تواند به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس - عنوان یک لپ‌تاپ در اختیار کاربران قرار گیرد. این دستگاه جدید از وب‌کم چرخان ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که قابلیت چرخش تا ۱۸۰ درجه به صورت افقی و عمودی را دارد.

تبلت «سرفیس گو» مایکروسافت که روز گذشته آخرین نسل آن معرفی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس - شد، نزدیک‌ترین محصولی است که شباهت زیادی به تبلت HP دارد. بنابراین از این دستگاه می‌توان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس - به عنوان رقیب اصلی تبلت اقتصادی مایکروسافت یاد کرد.

تبلت جدید ۱۱ اینچی HP از پردازنده اینتل پنتیوم سیلور N600 بهره می‌برد که با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه شده است. همچنین تبلت HP ویندوز ۱۱ را در حالت S اجرا می‌کند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس

همچنین با استفاده از کیبورد جانبی، می‌توان از تبلت ۱۱ اینچی جدید HP - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس - در حالت عمودی و افقی استفاده کرد که این کار تنوع بیشتری برای وب‌کم فراهم می‌کند. تبلت جدید همچنین با قلم Tilt HP سازگاری دارد که این موضوع نیز می‌تواند تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین HP برای اتصال لوازم جانبی بیشتر و همچنین شارژ تبلت جدید خود از یک پورت USB-C استفاده کرده است. برای افزایش امنیت دستگاه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس - نیز، سنسور اثر انگشت روی کلید پاور آن تعبیه شده است که قفل دستگاه را به راحتی باز می‌کند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس

در حالی که قیمت این تبلت ۴۹۹ دلار اعلام شده است، کیبورد آن می‌تواند تا ۱۰۰ دلار هزینه داشته باشد، بنابراین قیمت پیش بینی شده آن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر لارستان استان فارس - به ۵۹۹ دلار می‌رسد. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتری درباره آن منتشر شود. فروش این تبلت جدید از تاریخ ۲۰ آذر ماه آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone