🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10627.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ویوو روی توسعه موبایل جدیدی با دوربین دو طرفه جداشونده کار می‌کند

ظاهرا ویوو تولیدکننده چینی، در حال کار روی گوشی هوشمند جدید و منحصر به فردی است که از نوعی مکانیزم دوربین جداشونده بهره می‌برد و سنسورهای دوربین آن در دو طرف این ماژول قرار گرفته‌اند. ...

ظاهرا ویوو تولیدکننده چینی، در حال کار روی گوشی هوشمند جدید و منحصر به فردی است که از نوعی مکانیزم دوربین جداشونده بهره می‌برد و سنسورهای دوربین آن در دو طرف این ماژول قرار گرفته‌اند.

به گزارش LetsGoDigital، سازنده موبایل چینی پتنت جدید را در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رسانده که جزئیات آن اخیرا منتشر شده است. پتنت ویوو گوشی جدیدی را نشان می‌دهد که از یک دوربین پاپ‌آپ در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - گوشه بالا سمت راست خود بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان

در حالی که دوربین پاپ‌آپ معمولا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - دارای یک ماژول دوربین برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - گرفتن عکس‌های سلفی است، این نسخه همچنین دارای یک دوربین دوگانه در قسمتپنل پشتی است که به عنوان سنسورهای اصلی گوشی روی پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - دستگاه عمل می‌کند. هر چند این ویژگی‌ها بسیار چشمگیر هستند، مهمترین بخش پتنت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - ویوو به این نکته اشاره دارد که می‌توان تمام ماژول پاپ‌آپ را از گوشی جدا کرد.

پس از جدا کردن ماژول از گوشی، سیستم دوربین اکنون می‌تواند به صورت جداگانه مورد استفاده قرار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - بگیرد و کاربران حتی می‌توانند به دلیل مکانسیم لولایی قرار گرفته در این ماژول، از این سیستم در شیوه‌های مختلف دیگری نیز استفاده کنند. علاوه بر این، دوربین‌ها حتی می‌توانند میدان دید مختلفی را ثبت کنند، زیرا در هر دو طرف ماژول دوربین‌ قرار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - گرفته است. در جزئیات پتنت ویوو همچنین عنوان شده است که ماژول جداشونده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - این گوشی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - دارای یک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر قزوین استان زنجان - باتری است و می‌تواند به صورت جداگانه کار کند.

علاوه بر این، سیستم دوربین جداشونده این گوشی از یک ماژول Wi-Fi نیز بهره می‌برد، بنابراین پس از جدا شدن نیز همچنان می‌تواند با گوشی اصلی ارتباط برقرار کند. به عبارت دیگر، کاربران احتمالا می‌توانند ماژول دوربین گوشی را جدا کنند و برای گرفتن عکس آن را در مکان‌ها و زوایای مختلفی قرار دهند. سپس پیش‌نمایش عکس می‌تواند روی نمایشگر گوش نمایش داده شود و از عملکردهای مختلفی مانند حالت شب نیز پشتیبانی می‌کند.

با این وجود اطلاعات مربوط به این گوشی در حد یک پتنت است و هنوز هیچ راهی برای تایید این موضوع که شرکت چینی واقعا در حال توسعه آن است وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone