🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10623.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فروش آیفون اپل از مرز دو میلیارد دستگاه گذشت

اولین آیفون ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد و اپل در بازه زمانی حدود ۱۴ سال از زمان رونمایی اولین موبایل خود تاکنون، موفق به فروش دو میلیارد دستگاه آیفون شده است. این شرکت از سال ...

اولین آیفون ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد و اپل در بازه زمانی حدود ۱۴ سال از زمان رونمایی اولین موبایل خود تاکنون، موفق به فروش دو میلیارد دستگاه آیفون شده است.

این شرکت از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ میلادی یعنی در مدت زمان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - ۹ سال یک میلیارد آیفون فروخته و سپس در بازه زمانی از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۲۱ یعنی در مدت زمان ۵ سال، یک میلیارد دستگاه دیگر آیفون را به فروش رسانده که در مجموع رکورد فروش دو میلیارد دستگاه را به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت «asymco» در سال ۲۰۱۶، این شرکت با معرفی آیفون 6S توانست به رکورد فروش یک میلیارد دستگاه دست پیدا کند که موفقیت بزرگی برای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - اپل محسوب می‌شود. اکنون بعد از گذشت ۵ سال،‌ کوپرتینونشین‌ها رکورد دیگری زده‌اند. آمارها نشان می‌دهد طی سال‌های اخیر کاربران توجه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - علاقه بیشتری به آیفون - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - نشان می‌دهند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران

بدون تردید وضعیت گوشی‌های جدید آیفون نسبت به آیفون ۶ اس در سال ۲۰۱۶ بسیار بهتر است. پرچم‌داران جدید آیفون دارای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - طراحی ناچ، ژست‌های حرکتی برای کنترل گوشی، قابلیت تشخیص چهره Face ID و نمایشگرهای اولد بزرگ‌تر هستند. درضمن این گوشی‌ها برخلاف پرچم‌داران ۲۰۱۶ اپل که در دو مدل عرضه می‌شدند، در چهار مدل عرضه می‌شوند.

در حال حاضر بیش از یک میلیارد دستگاه گوشی فعال آیفون در سراسر جهان فعال و ۲۶ درصد از گوشی‌های مورداستفاده در جهان، گوشی‌های آیفون هستند. این رقم در آمریکا نزدیک به ۶۰ درصد و در انگلستان نزدیک به ۵۰ درصد است. درصد استفاده از گوشی‌های آیفون در آمریکا و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - انگلستان تقریباً همیشه در میزان بالایی قرار داشته است. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - بررسی‌ها نشان می‌دهد که میزان افرادی که در آمریکا و انگلستان در دو سال اخیر گوشی خود را تعویض کرده‌اند و گوشی آیفون خریده‌اند، به ترتیب ۱۴ و ۱۰ درصد است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران

وجود قابلیت‌های جدید در دوربین گوشی‌های جدید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - آیفون مثل حالت شب، قابلیت تصویربرداری ماکرو و قابلیت افکت بوکه در هنگام تصویربرداری پرتره، باعث شده است کاربران در سال‌های اخیر بیشتر متمایل به خرید گوشی‌های آیفون شوند. در ضمن دوربین جدیدترین پرچم‌دار آیفون یعنی آیفون ۱۳ پرو هم واقعاً کارآمد است و می‌تواند رضایت اکثر کاربران را جلب کند.

جالب است بدانید که حتی خردسالان و کودکان سه‌ساله یا کمی بزرگ‌تر هم به گوشی‌های آیفون علاقه‌مند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر نور استان مازندران - هستند و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون دستگاه گوشی آیفون توسط گروه سنی از کاربران استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماسیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر فوما FU1088 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone