🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10622.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ کال آف دیوتی موبایل دو ساله شد

طبق روال همیشگی هفت سنگ، این هفته هم ابتدا به سراغ اخبار بازی‌های موبایلی می‌رویم و سپس نگاهی به بازی‌های جدید این هفته خواهیم داشت. اولین خبر این هفته مربوط به بازی کال آف دیوتی ...

طبق روال همیشگی هفت سنگ، این هفته هم ابتدا به سراغ اخبار بازی‌های موبایلی می‌رویم و سپس نگاهی به بازی‌های جدید این هفته خواهیم داشت. اولین خبر این هفته مربوط به بازی کال آف دیوتی موبایل است که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - حالا رسما دو سال از انتشار آن می‌گذرد.

کال آف دیوتی موبایل دیروز دومین سالروز انتشارش را با یک ایونت درون‌ بازی جشن گرفت و اکنون کاربران می‌توانند در نقشه‌ی Blackout بازی را تجربه کنند که اولین مپ بتل رویال فرنچایز کال آف دیوتی بود. یک تورنمنت هم در راه است که در همین مپ برگزار می‌شود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی

بیشتر اوقات وقتی نام کال آف دیوتی موبایل را در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - اخبار می‌بینیم، سر و کله‌ی پابجی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - هم پیدا می‌شود. در همین هفته تعداد پیش ثبت‌نام‌های بازی PUBG: New State به بیش از ۴۰ میلیون رسید که رقم قابل توجهی است. در همین اثنا Alan Walker هم با یک آهنگ جدید به پابجی موبایل برمی‌گردد.

در ابتدای هفته این هنرمند اعلام کرد که انتشار آهنگ جدید خود را به صورت اختصاصی از طریق بازی پابجی آغاز خواهد کرد و این رویداد از دیروز در بازی شروع شدهُ بنابراین اگر حالا وارد بازی شوید، می‌توانید این آهنگ را در صفحه‌ی اصلی بشنوید و آیتم‌های مخصوص ایونت هم به بازی اضافه شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی

هنوز چند ماهی به اتمام سال میلادی باقی مانده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - اما هنوز بازی‌های جذابی در راه هستند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - و رقابت‌ بر سر بهترین بازی‌های سال قرار نیست ساده باشد. یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال، Botworld Adventure - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - است که تا یک ماه آینده برای اندروید و iOS منتشر می‌شود.

این بازی یک عنوان نقش آفرینی و جهان باز است که طراحی رنگارنگ و چشم‌گیری دارد و در آن شما نقش یکی از کاراکترهای بازی را برعهده می‌گیرید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - و تلاش می‌کنید تا با ماجراجویی در محیط اطراف و گشت و گذار تیم خودتان را تشکیل دهید.

Relumine

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی
  • بازی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - آنلاین و آفلاین است

بازی Relumine - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - سبک پازلی و ماجراجویانه دارد و داستان بچه‌ای به نام Relu را روایت می‌کند که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - وارد یک معدن ممنوعه می‌شود و یک کریستال جادویی پیدا می‌کند که به او قدرت‌های خارق‌العاده می‌دهد. این قدرت‌های فوق العاده پای ارواح و یک سایه‌ی عظیم و ترسناک را هم به داستان باز می‌کنند که قدم به قدم به دنبال Relu هستند.

صدای پس زمینه که داستان را روایت می‌کند، فضا و داستان عمیق بازی، تجربه‌ای را می‌سازند که شبیه به Gris و Monument valley است، بنابراین اگر طرفدار این بازی‌ها بودید یا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - از داستان‌های عمیق و مفهومی خوشتان می‌آید، حتما به این بازی سر بزنید.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی

Relumine

سازنده: .Ammil Inc قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 139.5/ 73 مگابایت زبان:

The Lord of the Rings: War

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی
  • بازی آنلاین است

بازی The Lord of the Rings: War بالاخره منتشر شد و اگر جزو بازیکنانی باشید که در پیش ثبت‌نام شرکت کردند، با ورود به بازی جوایز مخصوصی دریافت خواهید کرد. داستان بازی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - مشابه فیلم و کتاب است و قرار است شما با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - سایرین بر سر به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - دست آوردن حلقه‌ و قدرت بجنگید.

اساس داستان حول رویارویی خیر و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - شر می‌چرخد و شما باید یکی از دو طرف را انتخاب کنید، بنابراین در ابتدای بازی این حق انتخاب را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - دارید و مشخص می‌کنید که می‌خواهید در کدام جبهه باشید. شجاع‌ترین مردان هم یک روز می‌میرند اما شما باید تا آخرین نفس بجنگید و ثابت کنید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - که آن روز، امروز نیست.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی

The Lord of the Rings: War

سازنده: NETEASE قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/1100 مگابایت زبان:

Pokémon UNITE

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی
  • بازی آنلاین است

یک ماه از انتشار بازی Pokémon UNITE برای نینتندو سوییچ می‌گذرد و بالاخره این بازی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS هم منتشر شد. بازیکنانی که پیش از این بازی را روی نینتندو - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - سوییچ تجربه کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از اکانت پوکمون خود وارد بازی شوند یا اکانت نینتندو خود را به اکانت جدید لینک کنند و بازی را در موبایل ادامه دهند.

بازی Pokémon - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - UNITE یک عنوان استراتژیک است که بازیکنان را در قالب تیم‌های پنج‌نفره روبروی هم قرار می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - شما باید با به کار گرفتن یک استراتژی دقیق بیشترین ضربه را به حریف وارد کرده و با کمترین میزان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - جراحات در مدت مشخصی، زمین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - رقابت را ترک کنید تا بتوانید امتیاز بگیرید.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی

Pokémon UNITE

سازنده: The Pokemon Company قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 810.5/638 مگابایت زبان:

The Unholy Society

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی
  • بازی آفلاین است

بازی The Unholy Society که قرار است بازیکنان را به یک ماجراجویی عجیب ببرد، با الهام از فیلم‌های دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ میلادی و کمیک‌ها طراحی شده و به همین علت نشانه‌های فراوانی از فیلم‌ها را در طی گیم‌پلی می‌بینید.

روند بازی داستان مردی را روایت می‌کند که در دنیایی پر از شیاطین و هیولاها در حال زندگی است و وظیفه‌ دارد جهان را از این وضع نجات بدهد تا مردم به زندگی عادی خود برگردند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی

Unholy Society

سازنده: Cat-astrophe Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 243.7/152 مگابایت زبان:

Nauticrawl 

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی
  • بازی آفلاین است

لیست بازی‌های هفت سنگ این هفته را با Nauticrawl به پایان می‌بریم که داستانی عجیب و هیجان انگیز دارد و بازیکنان را در موقعیتی قرار می‌دهد که در فضای بیکران معلق هستند و برای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - نجات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - جان خود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی - باید یک قطعه را بدزدند و معمای سفینه‌ی فضایی را حل کنند.

کنترل سفینه‌ی فضایی از دست خارج شده و در حال پیشروی به مقصدی نامعلوم است، بنابراین شما باید با حل کردن معماهای گوناگون راه و روش کنترل سفینه را یاد بگیرید و جان خود را نجات دهید.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مرکزی استان مرکزی

Nauticrawl

سازنده: Armor Games Inc قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 169.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone