🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24468.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتای اپل موزیک تحت وب در دسترس کاربران قرار گرفت

نسخه وب اپل موزیک (Apple Music) در دسترس کاربران قرار گرفته و حالا کاربران بدون در اختیار داشتن اپ iTunes یا Apple Music می‌توانند موسیقی مورد نظرشان را مستقیما از طریق مرورگر گوش کنند. کاربران می‌توانند ...

نسخه وب اپل موزیک (Apple Music) در دسترس کاربران قرار گرفته و حالا کاربران بدون در اختیار داشتن اپ iTunes یا Apple Music می‌توانند موسیقی مورد نظرشان را مستقیما از طریق مرورگر گوش کنند. کاربران می‌توانند هم اکنون از نسخه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - بتای این سرویس روی وب استفاده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - کنند.

اپل موزیک روی وب شباهت زیادی به اپلکیشن آن که تا آخر امسال به همراه macOS کاتالینا عرضه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - خواهد شد داشته و تنها تفاوت آن اجرا شدنش از روی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - مروگر است. به گفته اپل سرویس مبتنی بر وب اپل موزیک روی تمام مرورگرها قابل استفاده است که شامل گوگل کروم هم می‌شود. علاوه بر این پلتفرم‌های مختلفی مثل ویندوز 10، کروم OS و حتی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - اندروید هم از این سرویس پشتیبانی خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان

سایت مذکور امکان دسترسی به تمام مجموعه این سرویس به همراه تِرک‌هایی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - که در لایبرری کاربران موجود است را برای آن‌ها فراهم می‌کند، حتی اگر این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - ترک‌ها در اپل موزیک وجود نداشته باشند. پلی‌لیست‌ها که لیست پیشنهادی For You اپل را هم در بر می‌گیرد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - در کنار ایستگاه‌های رادیویی مختلف اپل موزیک هم در نسخه بتا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

با این حال نسخه بتا برخی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - از قابلیت‌ها را هم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - در خود جای نداده، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - از جمله پخش زنده Beats 1، برخی از موزیک ویدیوهای اختصاصی اپل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - و پلی‌لیست‌های هوشمند. اما اپل گفته که این وبسایت با گذشت زمان تکمیل‌تر خواهد شد. بعلاوه کاربران در نهایت این امکان را هم خواهند داشت که به صورت مستقیم از طریق وبسایت در اپل موزیک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - ثبت نام کنند.

راه‌اندازی سرویس وب برای بخش پر مخاطب موسیقی به اپل این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به توسعه اپ‌های مجزا آن را به پلتفرم‌های دیگر مثل کروم OS یا لینوکس هم بیاورد. از آن مهمتر نسخه وب اپل موزیک می‌تواند این شرکت را در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کاشمر استان خراسان - مقایسه با بزرگترین رقیبش یعنی اسپاتیفای در جایگاه مساوی‌تری قرار دهد. در واقع اسپاتیفای سال‌ها پیش سرویس مبتنی بر وب خود را راه‌اندازی کرده بود و اوایل امسال نخستین سرویس موسیقی شناخته شد که 100 میلیون کاربر با اشتراک پولی از آن استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone