🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24469.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای اولین بار مراسم معرفی آیفون را از یوتیوب پخش می کند

اپل مطابق چند سال اخیر، راه‌های استریم مراسم‌های خود را افزایش داده و اینبار کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم یوتیوب، مراسم معرفی آیفون های جدید را مشاهده کنند. تا همین چند سال پیش، تنها کاربران ...

اپل مطابق چند سال اخیر، راه‌های استریم مراسم‌های خود را افزایش داده و اینبار کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم یوتیوب، مراسم معرفی آیفون های جدید را مشاهده کنند.

تا همین چند سال پیش، تنها کاربران سیستم‌عامل‌های اختصاصی اپل می‌توانستند استریم‌های رونمایی محصولات جدید را مشاهده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - کنند. اپل با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - محدود کردن دسترسی استریم‌های خود با مرورگر سافاری، دارندگان سیستم‌عامل‌های ویندوز و اندروید را از دیدن این استریم‌ها محروم کرده بود. اما از سال ۲۰۱۵، کاربران ویندوزی به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - لطف مرورگر مایکروسافت اج می‌توانند استریم‌ها را نیز مشاهده کنند. همچنین سال گذشته در مراسم سالیانه توسعه دهندگان اپل، کاربران از طریق مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس نیز به مشاهده این مراسم پرداختند.

امسال نیز اپل با قرار دادن یوتیوب در لیست پلتفرم‌ها، این بستر بارگذاری ویدیو را تبدیل به دومین شبکه اجتماعی در کنار توییتر با قابلیت پخش استریم‌های اپل کرده است. البته انتظار می‌رود که افراد بیشتری قادر به تماشای این مراسم معارفه باشند، زیرا یوتیوب پر بازدیدترین سایت به اشتراک گذاری ویدیو - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - در جهان به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - شمار می‌رود و بیشترین کاربر روزانه را در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - اختیار دارد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران

با این حال انتظار می‌رود امسال اپل از آیفون‌های ۱۱، ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس رونمایی کند که جایگزین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - آیفون‌های فعلی اپل خواهند شد. گفته می‌شود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - که این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - آیفون‌ها دارای دوربین ۳ گانه به همراه چیپست A13 جدید باشند. همچنین با توجه به اطلاعات لو رفته، می‌توان گفت که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - تکنولوژی FACE ID اپل توانایی تشخیص چهره در زوایای مختلف - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - را داشته باشد.

علاوه بر آیفون جدید، احتمال معرفی اپل واچ تیتانیومی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - و سرامیکی نیز وجود دارد. البته این که اپل واچ جدید در قالب نسخه پنجم یا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - اپل واچ سری ۵ به بازار عرضه می‌شود یا صرفا تغییری جزئی در سری ۴ است، اطلاعات موثقی در دسترس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - نیست. همچنین بعید است در این مراسم اپل از مک‌بوک ۱۶ اینچی با صفحه کلید جدید نیز رونمایی کند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران

تا مراسم معرفی آیفون ۱۱ فقط سه روز باقی‌مانده و به نظر نمی رسد تغییرات اساسی در برنامه رونمایی محصولات رخ دهد، مگر آن که اپل با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بهشهر استان مازندران - رنگی کردن فروشگاه معروف خود در نیویورک و همچنین دعوت نامه این مراسم، اطلاعاتی را مخفی کرده باشد که ما قادر به کشف آن نبوده‌ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone