🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13839.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات احتمالی چیپست جانشین اسنپدراگون ۸۸۸ فاش شد

در حال حاضر اسنپدراگون ۸۸۸ تراشه پرچمدار گوشی‌های موبایل موجود در بازار محسوب می‌شود و کوالکام پس از آن فقط چندین تراشه میان‌رده برای موبایل معرفی کرده است. اکنون اولین اطلاعات درباره تراشه پرچمدار آینده ...

در حال حاضر اسنپدراگون ۸۸۸ تراشه پرچمدار گوشی‌های موبایل موجود در بازار محسوب می‌شود و کوالکام پس از آن فقط چندین تراشه میان‌رده برای موبایل معرفی کرده است. اکنون اولین اطلاعات درباره تراشه پرچمدار آینده کوالکام منتشر شده است.

«ایوان بلس» افشاگر معروف در حساب توییتر خود اطلاعاتی در مورد تراشه پرچمدار بعدی کوالکام با نام SM8450 را فاش کرده و آن را به عنوان نسل بعدی تراشه‌های پرچمدار موبایل و جانشین اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی کرده است. بلس در توضیحات خود ادعا می‌کند که این تراشه با استفاده از فرآیند ۴ نانومتری تولید خواهد شد. در حالی که تراشه قبلی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ با استفاده از فرآیند - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان - ۵ نانومتری تولید شده بود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان

ایوان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان - بلس در ادامه توضیح می‌دهد که تراشه پرچمدار آینده کوالکام از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان - مودم ایکس ۶۵ اسنپدراگون بهره خواهد برد. این مودم ۵G اواخر سال گذشته به عنوان اولین مودم ۱۰ گیگابیت بر ثانیه جهان معرفی شد و مصرف انرژی بهینه‌تری نسبت به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان - گذشته دارد.

علاوه بر موارد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان - فوق، این تراشه به پردازنده کریو ۷۸۰ که بر اساس معماری ARM v9 ساخته شده، پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۳۰ واحد پردازش ویدیو (VPU) آدرنو ۶۶۵ و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان - واحد پردازش نمایش (DPU) آدرنو ۱۱۹۵ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان - مجهز خواهد بود. برای پردازش تصویر نیز از پردازنده سیگنال تصویر اسپکترا ۶۸۰ استفاده شده است.

گفته می‌شود که این تراشه از حافظه رم LPDDR5، حداکثر سرعت یک گیگاهرتز mmWave و ۴۰۰ مگاهرتز Sub-6 D و همچنین مودم‌های «فست‌کانکت ۶۹۰۰» پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این‌ تراشه پرچمدار آینده کوالکام دارای واحد پردازش امن (SPU260) کوالکام و همچنین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کاشان استان اصفهان - کدک صوتی Aqstic WCD9380 / WCD9385 این شرکت خواهد بود.

در آخر باید عنوان کرد که هنوز مشخص نیست که تراشه‌های کوالکام بتوانند رقیب بزرگی برای تراشه M1 اپل و جانشینان محسوب شوند اما به نظر می‌رسد کسانی که از اکوسیستم اندروید استفاده می‌کنند می‌توانند به زودی سرعت پردازش خوبی در محصولات خود داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone