🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13840.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن اندروید ایرتگ با هدف جلوگیری از سواستفاده از آن منتشر می‌شود

با توجه به اینکه برخی کاربران اندروید نگران تعقیب شدن توسط ردیاب ایرتگ اپل بودند،‌ این شرکت تصمیم گرفته اپلیکیشن اندروید ردیاب ایرتگ را منتشر کند تا مانع سو استفاده احتمالی از آن شود.  با ...

با توجه به اینکه برخی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - کاربران اندروید نگران تعقیب شدن توسط ردیاب - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - ایرتگ اپل بودند،‌ این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - شرکت تصمیم گرفته اپلیکیشن اندروید ردیاب ایرتگ را منتشر کند تا مانع سو استفاده احتمالی از آن شود. 

با انتشار اپلیکیشن اندروید، امکان شناسایی ایر تگ‌های ناشناس برای کاربران فراهم می‌شود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - تا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - استفاده از فناوری اپل برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - ردیابی ناخواسته افراد کمتر شود.

آپدیت جدید ایر تگ، زمان پخش نوتیفیکشن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - ناخواسته از آن را  پس از دور شدن از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - کاربر به شکل محسوسی کاهش می‌دهد. در گذشته اگر ایر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - تگ‌ها از نزدیکی صاحب خود جدا می‌شدند، پس از سه روز اقدام به تولید صدای خاصی می‌کردند اما اکنون - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - این مقدار به بازه‌ ۸ تا ۲۴ ساعت کاهش یافته است. چنین قابلیتی می‌تواند در صورت همراهی ایر تگ ناشناس، به کاربران هشدار دهد. در همین راستا و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - در ادامه‌ سال جاری میلادی، اپلیکیشن مخصوص اندروید برای یافتن ایر تگ منتشر خواهد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - شد تا کاربران گوشی‌هایی جز آیفون نیز بتوانند اقدام پیشگیرانه‌ را در اختیار داشته باشند. در حال حاضر سیستم هشدار مشابه در آیفون‌ها طراحی شده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل

استفاده‌ از ایر تگ برای ردیابی افراد از مهم‌ترین مواردی است که پس از حدود ۱ ماه از عرضه‌ آن به بازار، توجه اپل را به خود جلب کرده است. اپل می‌گوید به حفظ حریم شخصی و امنیت کاربران متعهد است و تلاش خود را برای بهبود قابلیت‌های ایر تگ برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی خواهد کرد. اکنون هر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - ایر تگ با قیمت ۲۹ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - دلار قابل خریداری است و بسته‌ چهار عددی آن نیز با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد. کاربرد اصلی آن‌ها برای یافتن دسته کلید و اشیا کوچک در نظر گرفته شده است که از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - بستر Find My اپل بهره می‌برند. ایر تگ‌ها از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - ترکیب حسگرها و سینگال‌های بی‌سیم برای ردیابی مکان اشیا استفاده می‌کنند و می‌توانند صدای خاصی برای اعلام موقعیت خود تولید کنند. در اپ آیفون نیز فلش‌هایی مانند قطب‌نما می‌توانند کاربر را به سمت ایر تگ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - راهنمایی کنند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل

تنها پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه‌ رسمی ایر تگ‌ها، مدافعان حریم شخصی اعلام کردند که محصول جدید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - اپل می‌تواند به عنوان ابزاری برای دنبال کردن افراد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - مورد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - استفاده قرار گیرد. برخلاف نمونه‌های مشابه ساخت رقبایی مثل سامسونگ و Tile، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - ایر تگ‌ها به لطف استفاده از بستر Find My قابل شناسایی توسط انبوهی از دارندگان آیفون‌ها هستند. طبق گزارش واشنگتن پست، اگرچه قابلیت‌های حفظ حریم شخصی اپل نسبت به سایر تولیدکنندگان پیشرفته‌تر است، اما هنوز هم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - نمی‌تواند سد محکمی برای محافظت از قربانیان سو استفاده از ایر تگ باشد. اپل معتقد است که تولید صدا و هشدار به آیفون‌های نزدیک ایر تگ‌های ناشناس می‌تواند گام محکمی برای امنیت کاربران باشد. همچنین کدهای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - مرتبط با هر ایر تگ دائما در حال تغییر است و اتصال آن‌ها نیز رمزگذاری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرعین استان اردبیل - می‌شود. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone