🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13838.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دوجی S86 پرو با باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مجهز به دماسنج معرفی شد

دوجی S86 پرو محصول جدیدی از شرکت دوجی است که نمونه‌ ارتقاء یافته‌ S86 محسوب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه می‌توان به مجهز بودن آن به دماسنج و باتری قدرتمند ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد ...

دوجی S86 پرو محصول جدیدی از شرکت دوجی است که نمونه‌ ارتقاء یافته‌ S86 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - محسوب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه می‌توان به مجهز بودن آن به دماسنج و باتری قدرتمند ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که قشر خاصی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - از علاقه‌مندان به موبایل‌های جان‌سخت با عمر باتری طولانی را مورد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - هدف قرار داده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان

موبایل تازه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - معرفی شده‌ دوجی S86 پرو از ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی بهره می‌برد. دماسنج مادون قرمز دستگاه می‌تواند در دوران همه‌گیری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - کرونا، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - ابزار بسیار مفیدی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - واقع شود و در تشخیص موارد احتمالی مبتلا به کار برود. پردازنده‌ ۱۲ نانومتری هلیو P60 نیز در قلب دستگاه قرار گرفته است. در بخش دوربین شاهد استفاده از حسگر اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض با حسگر ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی هستیم. دوجی مجبور شده به دلیل استفاده از دماسنج، یکی از لنزهای دوربین را نسبت به محصول قدیمی‌تر S86 حذف کند. دوربین سلفی دستگاه نیز از حسگر ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. نمایشگر دستگاه با پنل ۶.۱ اینچی به محافظ گوریلا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - گلس مجهز شده است

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان

با توجه به مشخصات مشابه S86 پرو و نسخه‌ قدیمی‌تر آن می‌توان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - از باتری قدرتمند دستگاه انتظار شارژدهی ۴ روز در استفاده معمولی و ۲۷ روز در حالت استندبای را داشت. فریم محکم محصول نیز به کاربر امکان استفاده از آن در شرایط آب و هوایی سخت و پس از ضربه‌های شدید یا پاشش قطرات آب را می‌دهد. افرادی که بسیار اهل مسافرت هستند و به ماجراجویی در طبیعت علاقه دارند می‌توانند خریداران بالقوه‌ گوشی‌های جان‌سخت مانند محصولات دوجی باشند. پشتیبانی از قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی مانند شناسایی چهره و اشیا در کنار سازگاری با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - شبکه عصبی اندروید از سایر قابلیت‌های مهم دستگاه به شمار می‌روند.

دوجی S86 پرو همانند نسل‌های قبلی خود از گواهی IP68 و IP69K بهره می‌برد و استاندارد نظامی MIL-STD-810 را نیز دریافت کرده است. عرضه‌ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر بانه استان کردستان - محصول از ۲۵ خرداد توسط سایت رسمی سازنده شروع خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند در قرعه‌کشی برای دریافت ۵ دستگاه رایگان هم شرکت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone