🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13837.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ Valorant هم به دنیای بازی‌های موبایلی می‌آید

هفت سنگ این هفته را با خبری از کمپانی Riot Games شروع می‌کنیم. در سال گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار بازی Valorant برای موبایل منتشر شد اما فقط در حد شایعات باقی ماندند و با ...

هفت سنگ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - این هفته را با خبری از کمپانی Riot Games شروع می‌کنیم. در سال گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار بازی Valorant برای موبایل منتشر شد اما فقط در حد شایعات باقی ماندند و با خبری که در این هفته منتشر شد به نظر می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - صرفا با یک شایعه‌ی بی پایه و اساس طرف نبودیم.

در همین هفته بالاخره کمپانی Riot Games به صورت رسمی تایید کرد که بازی Valorant برای موبایل منتشر خواهد شد. این بازی یک سالی هست برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده اما در همین یک سال هم به محبوبیت بالایی رسید و حالا بیش از ۱۴ میلیون بازیکن دارد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

البته به جز ولورنت خبر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - انتشار یک بازی دیگر هم در این هفته حسابی سر و صدا به پا کرد؛ بازی Albion Online هم تا چند روز آینده برای موبایل منتشر می‌شود. این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - بازی جهان باز، یکی از بهترین عناوین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - آنلاین و چند نفره‌ایست که به شما اجازه می‌دهد در کنار ماجراجویی و کشف محیط اطرافتان مبارزات لذت‌بخشی را تجربه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - کنید.

ورژن موبایلی این بازی با دقت بالایی طراحی شده و قرار نیست یک نمونه‌ی ساده شده از ورژن اصلی را ببینید؛ بلکه دقیقا مشابه همان چیزی است که می‌توانید در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - کامپیوتر شخصی تجربه کنید. این نسخه کراس پلتفرم هم هست و می‌توانید به راحتی بین پلتفرم‌های موبایل و کامپیوتر جابجا شوید.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

حدود یک ماه پیش بود که سازندگان بازی Alchemy Star در کمپانی Tencent اعلام کردند که بازی برای پیش ثبت‌نام در دسترس قرار گرفته. حالا، تنها پس از یک ماه اعلام کردند که تعداد پیش ثبت‌نام‌ها در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به بیش از ۵۰۰ هزار نفر و در کل به یک میلیون کاربر رسیده.

مسئولان Tencent در طی بیانیه‌ای گفتند که برای تشکر از کاربران، جوایز مختلفی در نظر گرفته‌اند. بازیکنانی که پیش ثبت‌نام کرده‌اند به محض ورود به بازی یک آواتار مخصوص، اعتبار درون برنامه‌ای و آیتم‌های بیشتری دریافت خواهند کرد تا یک شروع قدرتمند داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

در همین هفته بالاخره اولین آپدیت رسمی بازی استراتژیک Summoners War: Lost Centuria هم منتشر شد. این آپدیت شامل دو هیولا و دو مود جدید است که بازیکنان می‌توانند در فصل جدید تجربه‌شان کنند. مود Battle Brawl موقتی است و بازیکنانی که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - امتیازاتی معادل ۴۰۰۰ تا یا بیشتر داشته باشند را روبروی هم قرار می‌دهد.

مود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - جدید دیگر، PvP است و به بازیکنانی که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - رنک گلد ۵ دارد اجازه می‌دهد تا بر سر کسب رنک برترین بازیکنان جهان با هم بجنگند. در این مود، بازیکنان می‌توانند استفاده از برخی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - از هیولاها را برای طرف مقابل خود ممنوع کنند.

60Seconds! Reatomized

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

  • بازی آنلاین است

بازی 60Seconds! Reatomized شما - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - را با چهار کاراکتر نه چندان معمولی همراه می‌کند که پس از انفجار هسته‌ای با چیزی شبیه آخرالزمان طرف شده اند. این بازی در حقیقت ورژن ریمستر شده‌ی بازی معروف 60 Seconds است که با گرافیک بهتر، رابط کاربری و محتوای جدیدتر ارائه شده است. بخش داستانی حدودا سه ساعت طول می‌کشد اما اگر بخواهید به تمام بخش‌های گیم‌پلی سر بزنید حدودا ده ساعت زمان می‌برد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

60 Seconds! Reatomized

سازنده: Robot Gentleman قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 487.6/ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - 62 مگابایت زبان:

 

Lilulu

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

  • بازی آفلاین است

بازی Lilulu - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - ایده‌ی بسیار جالبی دارد. این بازی شما را به دنیایی می‌برد که نشان‌دهنده‌ی وضعیت روحی عجیب و نابسامان کاراکتر اصلی است و از شما می‌خواهد که با گشت و گذار در این دنیا، به Lilulu - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - کمک کنید تا خاطراتش را مرور کند و خودش را بشناسد.

اگر طرفدار بازی‌های پازلی هستید حتما سری به این بازی بزنید که علاوه بر معماهای جالب، طراحی چشم‌نواز و هنرمندانه‌ای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - هم دارد و می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌هیی باشد که در این سبک نصیبتان شده.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

Lilulu‏

سازنده: Simplist Limited قیمت: 3.99 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 389.3/29 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - مگابایت زبان:

WoWS Classic Sea battle

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

  • بازی آنلاین است

صحنه‌ی جنگ همیشه در طراحی بازی‌ها نقش پررنگی داشته چه این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - جنگ روی زمین باشد، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - چه در آسمان و چه در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - دل دریاها. بازی WoWS Classic Sea battle هم یکی از عناوینی است که جنگ‌های دریایی را به تصویر می‌کشد و شما را هم در یک طرف این جبهه قرار می‌دهد. برای پیروزی در این جنگ فقط یک راه دارید و آن هم این اسن که کشتی طرف مقابلتان را غرق کنید. این بازی فعلا به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - صورت دسترسی زودرس منتشر شده و احتمالا در انتشار اصلی تغییراتی خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

WoWS Classic Sea Battle

سازنده: Wargaming Group‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 57 مگابایت زبان:

Tales of the Black Death - England

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

  • بازی آفلاین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - است

سومین قسمت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - از بازی Tales of the Black - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - Death منتشر شد. این قسمت از بازی در انگلستان اتفاق می‌افتد و مثل دو قسمت گذشته به شما این امکان را می‌دهد که نقشتان را خودتان انتخاب کنید و مشخص کنید که می‌خواهید قهرمان باشید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - یا ضد قهرمان. گیم‌پلی بازی عمدتا بر پایه‌ی انتخاب‌هایی جلو می‌رود که شما را در دو راهی‌های اخلاقی قرار می‌دهند. بازی داستان محور - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - است و برای اینکه بتوانید کاملا از آن لذت ببرید،‌ بهتر است از اولین بازی این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - سری شروع کنید.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

Tales of the Black Death - England‏

سازنده: Doubleton Game Studio قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 228.6/102 مگابایت زبان:

Metal Revolution

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

  • بازی آنلاین است

بازی Metal Revolution یک عنوان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - رایگان و آنلاین است که فعلا به صورت دسترسی زودرس منتشر شده. در این بازی همه چیز حول جنگیدن و رقابت کردن با ربات‌ها می‌چرخد و این یک مبارزه‌ی واقعی است که تک به تک حرکات تحت کنترل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - شما هستند و مهارت‌های گیمینگ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - اهمیت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران - زیادی برای پیروزی دارند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر نکا استان مازندران

Metal Revolution

سازنده: YOUZU PTE.LTD قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 130 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریفام نوشته شده درتاریخ 1402/07/30
بچه ها سایت ***** مایکروفر ماجور MCO 3517 شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone