تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40396.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پهپاد حمل مرسوله آمازون هنگام سقوط قادر به جداسازی قطعاتش است

خوشبختانه چنین اتفاقی بزودی نمی افتد، اما روزی خواهد رسید که آمازون و سایر رقبایش سرویس تحویل مرسوله با پهپاد را راه اندازی می کنند و احتمالاً پیش می آید که شاهد از کار افتادن ...

خوشبختانه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چنین اتفاقی بزودی نمی افتد، اما روزی خواهد رسید که آمازون و سایر رقبایش سرویس تحویل مرسوله - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با پهپاد را راه اندازی می کنند و احتمالاً پیش می آید که شاهد از کار افتادن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ناگهانی این ماشین ها در میان زمین و آسمان باشیم. دلیل چه آب و هوای نامساعد باشد، چه ضعف نرم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - افزاری و چه پرتاب سنگ، باید پذیرفت که پهپادها گاهی با مشکلاتی مواجه می شوند و با سر به زمین می آیند.

این یکی از نگرانی هایی است که خواب شب را از اداره هوانوردی فدرال آمریکا گرفته، اما آمازون احتمالاً راهکاری مناسب در اختیار دارد .این کمپانی غول خرده فروشی در پی توسعه سیستمی مبتکرانه است که باعث می شود پهپادها به هنگام سقوط از هم بپاشند و انرژی ناشی از برخورد قطعات بزرگ با انسان ها، حیوانات یا اشیا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاهش یابد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی

آمازون می گوید بسته به شرایط پیش آمده، پهپاد می تواند یک یا چند قطعه را از خود جدا کند

این ایده در پتنت تازه آمازون تصویرسازی شده و نام «خرد شدن مستقیم وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین» را برای آن در نظر گرفته اند. در مستندات، توضیح داده می شود که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پهپاد خراب می تواند بعد از ارزیابی وضعیت روی زمین، قطعاتش را از یکدیگر جدا کند. مرحله جداسازی قطعات، شامل زمان بندی و تعیین موقعیت برای پرتاب قطعات خواهد بود. آمازون می گوید بسته به شرایط پیش آمده، پهپاد می تواند یک یا چند قطعه را از خود جدا کند.

در پتنت آمازون آمده شرایطی مانند «حرارت غیرقابل پیش بینی، سرما، باد، تگرگ، فشار و سایر وضعیت های آب و هوایی مشابه» می توانند برای یک پهپاد دردسرآفرین باشند. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سیستم روتور، کنترل پرواز، باتری، سنسورهای پرواز یا هر قطعه دیگری ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و اشکالی به وجود آورد که باعث می شود دستگاه رفتاری مانند یک آجر داشته باشد تا یک پهپاد.

در حال حاضر آمازون پتنت های متنوعی در زمینه پهپادهای توزیع مرسوله به ثبت رسانده و تا این لحظه، برنامه های جاه طلبانه ای برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - راه اندازی چنین سیستمی در سر پرورانده است. با این همه، هنوز موانع متعددی بر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سر راه هستند و رگولاتوری ها هم به آسانی از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خطرهای احتمالی و نقص های مربوط به عملکرد نمی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گذرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone