🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33187.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

زیان ال جی موبایل برای سه ماهه سوم امسال به ۱۲۳ میلیون دلار می رسد

براساس گزارش رسانه های کره ای که به نقل از تحلیلگران مطلع منتشر شده، زیان ال جی موبایل در سه ماهه سوم امسال برابر با ۱۲۳ میلیون دلار خواهد بود و این پیش بینی ها ...

براساس گزارش رسانه های کره ای که به نقل از تحلیلگران مطلع منتشر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - شده، زیان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - ال جی موبایل در سه ماهه سوم امسال برابر با ۱۲۳ میلیون دلار خواهد بود و این پیش بینی ها از عملکرد ضعیف ال جی موبایل در حالی مطرح می شوند که غول تکنولوژی کره ای نتایج اولیه از عملکرد مالی خود برای این بازه زمانی را منتشر کرده و از درآمد رکورد شکن خود در ۶۰ سال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - اخیر خبر داده.

با این حال اما طبق اعلام تحلیلگران، زیان ال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - جی موبایل احتمالا به رقم ۱۴۱ میلیون - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - دلار خواهد رسید و رقمی که در ابتدا به آن اشاره کردیم نیز محافظه کارانه ترین پیش بینی در این رابطه است. اما حتی اگر عملکرد ال جی تا این اندازه هم ضعیف باشد باز هم میتوان گفت که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - نسبت به دوره های قبلی بهتر خواهد بود.

از آنسو، در صورتی که این پیشبینی ها درست از آب در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - بیایند آنگاه ال جی موبایل برای هفتمین فصل متوالی است که دچار زیان می شود و می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - توان اینطور - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - نتیجه گرفت که شرکت مورد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - بحث نتوانسته راهکاری موثر برای باقی ماندن در بازار به شدت اشباع شده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - تلفن همراه بیابد. در سه ماهه قبل این واحد با زیان ۱۷۲ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - میلیون دلاری روبرو بود هرچند که خود ال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - جی الکترونیکس با فروش ۱۳.۹ میلیارد دلاری توانست ۷۱۵ میلیون - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - دلار سود داشته باشد.

نخستین گوشی 5G ال جی تا اواخر این ماه معرفی می شود

Hwang Jeong-hwan رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل ال جی موبایل روز چهارشنبه اعلام کرد که این شرکت با ارائه نخستین گوشی اندرویدی 5G خود و طیف وسیعی از دیگر محصولات احتمالا اوضاع را دگرگون خواهد کرد هرچند که تحلیلگران در مورد تحقق این مساله تردید دارند.

با وجود آنکه زیان واحد موبایل ال جی روز به روز کمتر می شود اما پیش بینی شده که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - کل میزان آن در سال جاری میلادی به ۵۰۰ میلیون دلار برسد و تحقق وعده مدیرعامل این شرکت برای تحول اوضاع با ارائه گوشی 5G هم در هاله ای از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - بهام قرار دارد. با این حال اما ال جی هنوز برنامه ای برای کوچک کردن کسب و کار موبایل خود ندارد و برای عقب نماندن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - از رقابتی که در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - این زمینه به راه افتاده همچنان به سرمایه گذاری در این بخش ادامه می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone