🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33202.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اکراین بهترین راه استفاده از چرنوبیل را پیدا کرد

گزارش شده که اکراین بالاخره بهترین راه برای استفاده از زمین‌های چرنوبیل را پیدا کرده و قرار است از آن برای تولید انرژی خورشیدی بهره ببرد. ۳۲ سال پیش یعنی ششم اردیبهشت سال ۱۳۶۵ نیروگاه ...

گزارش شده که اکراین بالاخره بهترین راه برای استفاده از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - زمین‌های چرنوبیل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - را پیدا کرده و قرار است از آن برای تولید انرژی خورشیدی بهره ببرد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان

۳۲ سال پیش یعنی ششم اردیبهشت سال ۱۳۶۵ نیروگاه چرنوبیل شاهد حادثه‌ی اتمی فاجعه باری بود. انفجار و آتش‌سوزی در رآکتور شماره ۴ این نیروگاه باعث پخش مواد رادیواکتیویته در بخش بزرگی از غرب شوروی و اروپا شد.

این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - مسئله موجب شده‌ انسانها تا ۲۴ هزار سال نتوانند در شهر چرنوبیل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - سکنی گزینند. حال مسئولین دولت اکراین یک نیروگاه خورشیدی با توان تولید یک مگاوات انرژی را حدود ۱۰۰ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - متر دورتر از نیروگاه هسته‌ای قدیمی افتتاح کرده‌‌اند. این پایگاه که ۱.۶ هکتار مساحت دارد و توسعه‌ی آن ۱.۲ میلیون دلار هزینه برده است، می‌تواند انرژی مورد نیاز برای تامین نیروی ۲۰۰۰ خانوار را تهیه نماید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان

علاوه بر این گفته شده کارخانه تولید انرژی خورشیدی جدید در محلی که اصطلاحاً منطقه محرومیت چرنوبیل لقب گرفته، افتتاح شده است.

همانطور که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - می دانید پس از حادثه چرنوبیل ، ابتدا محیط اطراف تأسیسات به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - امواج رادیواکتیو آلوده گشت و بعد به تدریج ابرهای آلوده به نواحی دورتر سرکشیدند و بارش باران سبب شد که بخش‌های وسیعی از اروپا به مواد رادیواکتیو آلوده شوند. در اثر انفجار در رآکتور بلوک چهار تأسیسات اتمی چرنوبیل، مواد رادیواکتیو لازم برای ساخت ۱۰۰ بمب اتمی آزاد شده است. از نظر زیان‌های مالی و انسانی، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - حادثه چرنوبیل بدترین اتفاق نیروگاه‌های هسته‌ای در جهان به‌شمار می‌رود.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان

این نیروگاه خورشیدی با اینکه هنوز انرژی خیلی زیادی تولید نمی‌کند اما - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌تواند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شهرضا استان اصفهان - در آینده‌ به رکن اساسی تامین نیروی اکراین تبدیل گردد. مسئولین این شرکت قصد دارند با جذب سرمایه لازم، کارخانه‌ای به وسعت ۲۵۰۰ هکتار توسعه دهند تا بتوانند ۱۰۰ مگاوات انرژی تولید کنند.

زمین های این ناحیه ارزان و غیر قابل سکونت هستند، بنابراین خرید و ساخت در آن هزینه بالایی در آن نخواهد داشت. حتی زیرساخت منابع برق کارخانه چرنوبیل نیز هنوز بدون آسیب باقی مانده اند و در صورت امکان، می توان از آن ها هم حتی استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone