🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33198.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آموزش استفاده از نیم تگ اینستاگرام و نحوه شخصی سازی آن

این چیز جدیدی نیست که بگوییم اینستاگرام باز هم به سراغ ویژگی‌های اسنپ چت رفته و آن‌ها را با کمی تغییر به پلتفرم جذاب خود آورده. مثلا همین استوری‌های محبوبی که این روزها همه ما ...

این چیز جدیدی نیست که بگوییم اینستاگرام باز هم به سراغ ویژگی‌های اسنپ چت رفته و آن‌ها را با کمی تغییر به پلتفرم جذاب خود آورده. مثلا همین استوری‌های محبوبی که این روزها همه ما درگیرشان هستیم، در اصل برای اسنپ چت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - بودند و بعدا پایشان به اینستاگرام باز شد.

حالا این موضوعی که برایتان گفتم باز هم اتفاق افتاده و اینستاگرام با الهام از ویژگی اسنپ کد اسنپ چت،‌ ویژگی نیم تگ را در اختیار کاربرانش قرار داده که با آن می‌شود خیلی راحت لیست دوستان را گسترش داد.

به لطف این ویژگی، یک کد دیجیتالی خاص و منحصر به فرد در اختیار هر کاربر قرار می‌گیرد که کاربران دیگر با اسکن آن می‌توانند خیلی سریع تر یک شخص را به دایره دوستانشان اضافه کنند. البته نیم تگ اینستاگرام نسبت به اسنپ کد پیشرفت‌هایی داشته و دست کاربر برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - تغییر و شخصی سازی کدهای دیجیتالی باز خواهد بود.

برای هر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - کد دیجیتالی سه تم رنگی، اموجی و سلفی وجود دارد که کاربر می‌تواند از بین این سه یکی را انتخاب کند. جالب‌ تر اینکه هر یک از این تم‌ها را نیز می‌شود شخصی سازی کرد. مثلا می‌توان اموجی‌های تم اموجی را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - تغییر داد و ظاهر متفاوتی به کدهای دیجیتالی بخشید.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل

برای دسترسی به نیم تگ و شخصی سازی آن، ابتدا باید به صفحه پروفایل خود بروید. حالا اگر موبایل اندرویدی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - دارید کافیست آیکون نیم تگ که بالای صفحه قرار گرفته را لمس کنید. اما اگر کاربر موبایل‌های شرکت اپل هستید برای دسترسی به این آیکون باید ابتدا به سراغ آیکون سه خط افقی بروید و منوی کشویی آن را بیرون بکشید. آن وقت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - اگر به این منو خوب نگاه کنید آیکون نیم تگ را خواهید دید.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر پارس آباد استان اردبیل

با فشردن آیکون نیم تگ یک راست به صفحه شخصی سازی آن ارجاع داده می‌شوید و حالا می‌توانید هر طور که می‌خواهید ظاهر کد دیجیتالی خود را تغییر دهید. برای تغییر تم‌ها نیز فقط کافیست نام آن‌ها را لمس کنید تا تم بعدی در مقابلتان ظاهر شود. زمانی که به تم بعدی برده شدید می‌توانید با لمس صفحه، رنگ یا اموجی‌های آن تم را تغییر دهید.

کارتان که با شخصی سازی نیم تگتان تمام شد نوبت به این می‌رسد که یاد بگیرید چطور نیم تگ دیگران را سریعا اسکن کنید و آن‌ها را به جمع دوستان مجازی خود بیاورید. برای این کار بهترین راه این است که به صفحه اکسپلور بروید و از نوار بالایی، آیکون نیم تگ را بفشارید.

با این کار دوربین موبایلتان فعال می‌شود و آن وقت آماده اید که نیم تگ دیگران را اسکن کنید. به محض اسکن نیم تگ یک شخص، پروفایل آن طرف در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید او را دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone