🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33205.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

حذف آبونمان و از دست رفتن درآمد ۱۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات

«حسین فلاح جوشقانی» معاون وزیر ارتباطات و رییس رگولاتوری روز دیروز در حاشیه نشست خبری تلکام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره تأثیر سه حکم دیوان عدالت اداری روی تعرفه‌ها و عملکرد مخابرات گفت: ...

«حسین فلاح جوشقانی» معاون وزیر ارتباطات و رییس رگولاتوری روز دیروز در حاشیه نشست خبری تلکام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره تأثیر سه حکم دیوان عدالت اداری روی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - تعرفه‌ها و عملکرد مخابرات گفت:

«حذف آبونمان ۷۰۰ میلیارد تومان در یک سال درآمد مخابرات را کاهش داد و بابت سال‌های گذشته نیز مخابرات باید ۱۸۰۰ میلیارد تومان به مشترکان بازگرداند.»

جوشقانی همچنین تاکید کرد که این کار باعث می‌شود مخابرات خط‌هایی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - که کارکرد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - کم دارند را تخلیه کند چراکه نگهداری آنها برای مخابرات سودی ندارد.

مرداد ماه امسال هیات عمومی دیوان عدالت اداری با شکایت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - دیوان محاسابات کشور، دریافت آبونمان از مشترکین تلفن‌های ثابت را فاقد مجوز قانونی دانست و آن را باطل کرد. به این ترتیب شرکت مخابرات ایران سالانه حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای خود را از دست داد. رقمی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - جبران - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - آن برای این شرکت غیرممکن به نظر می‌رسد و موجب اخلال در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته گذشته در گفتگو - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - با دیجیاتو در رابطه با همین موضوع گفته بود:

«از نظر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - ما این اقدام هم غیرمنطقی است و هم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - غیرکارشناسی. یکی از بزرگترین هزینه‌های مخابرات، هزینه نگهداری خطوط است و این در همه جای دنیا هم اتفاق می‌افتد. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - روند تعرفه‌گذاری در حوزه ثابت، این است که بخشی از هزینه‌ها از طریق آبونمان و حق اشتراک تامین‌ شود. مبلغی که به عنوان آبونمان تعیین شده بود، یک چهارم تا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - یک پنجم هزینه واقعی نگهداری خطوط بود.»

فلاح جوشقانی اشاره کرد که با حذف آبونمان، بخش بزرگی از درآمد مخابرات حذف می‌شود: «این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - روند مطمئنا در توسعه شبکه، که بخش عمده‌ای از آن بر عهده مخابرات است اثر می‌گذارد. این اتفاق، مخابرات را دچار مشکلاتی می‌کند که به راحتی نمی‌تواند از آنها رها شود.»

«مجید صدری» مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم در گفتگو با دیجیاتو قطع آبونمان را در کوتاه مدت و بلند مدت موجب تحمیل زیان به صنعت IT کشور و شرکت مخابرات دانست چراکه بخشی از هزینه‌های نگهداری، توسعه و سرویس هایی که ارایه می‌شوند از همین راه تامین می‌شد:

«سالانه ۷۰۰ تا هزار میلیارد تومان از درآمد سالانه مخابرات حذف شده است. در حالیکه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - درآمد سالیانه مخابرات ۵ تا ۶ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - میلیارد تومان است و جبران رقم حذف شده امکان پذیر نخواهد بود مگر آنکه بتوان با تغییر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - در رقم تعرفه‌ها آن را جبران کرد.»

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان

صدری در مورد حضور تازه دیوان عدالت به عنوان یکی از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - تصمیم‌گیران حوزه ICT که به گفته وزیر ارتباطات این تصمیم را بدون نظرخواهی از وزارت ارتباطات و سازمان مخابرات اخذ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - کرده است، عنوان کرد: «دیوان بر اساس وظیفه خود که مبنای آن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - شکایات است، مصوبه رگولاتوری یا سازمان تنظیم مقررات را ابطال کرده و در نتیجه دریافت آبونمان ممنوع شد و در واقع شرکت مخابرات یه صورت غیر مستقیم تحت تاثیر قرار گرفت.»

از دست رفتن بخش عمده از درآمدهای شرکت مخابرات ممکن است - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - موجب تعدیل نیرو در این سازمان شود. چنانکه صدری می‌گوید، او و وزیر ارتباطات به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر رودبار استان گیلان - این تصمیم اعتراض کرده‌اند و امیدوارند که تغییری ایجاد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone