🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33196.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مچ‌بند هوشمند فیت‌بیت قاتل احتمالی یک زن آمریکایی را به دام انداخت

به نظر می‌رسد اطلاعات مچ بند هوشمند فیت بیت توانست به پلیس در حل پرونده‌ی قتل زنی ۶۷ ساله به نام «کارن ناوارا» کمک کند. هشتم سپتامبر گذشته مردی به نام «آنتونی آیلو» برای ملاقات با ...

به نظر می‌رسد اطلاعات مچ بند هوشمند فیت بیت توانست به پلیس در حل پرونده‌ی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان - قتل زنی ۶۷ ساله به نام «کارن ناوارا» کمک کند.

هشتم سپتامبر گذشته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان - مردی به نام «آنتونی آیلو» برای ملاقات با دختر خوانده‌اش، کارن ناوارا به خانه او در «سن خوزه» می رود. بنابر ادعای این مرد، او همراه بیسکویت و پیتزایی که برای کارن درست کرده بود به خانه‌ی وی می‌رود و سپس قربانی برای تشکر از او با دو شاخه گل رز به بدرقه‌اش می‌آید و در نهایت آخرین دیدار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان - این دو به پایان می‌رسد.

اما اطلاعات مربوط به فیت بیت این ادعا را رد می‌کند. طبق این اطلاعات ضربان قلب ناوارا در مدت زمان ۱۵ دقیقه‌ای ملاقات با آیلو به شدت بالا می‌رود و سپس کم کم از کار می‌افتد. یکی از همکاران ناوارا پیکر بی جان او را پنج روز بعد از ملاقاتش با آیلو پیدا می‌کند.

کارآگاهان با استفاده از اطلاعات دوربین‌های مخفی در محل بررسی کردند که آیا ماشین آیلو در هنگام ثبت این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان - اطلاعات توسط فیت بیت در نزدیکی خانه پارک شده بود یا نه. آن‌ها متوجه شدند که پنج دقیقه بعد از توقف ضربان قلب ناوارا، آیلو محل را ترک کرده است. ماموران پلیس آیلو را ۲۵ سپتامبر به جرم قتل عمد دستگیر کردند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان

بعد از دریافت مجوزهای لازم؛ ماموران پلیس با کمک شرکت سازنده‌ی فیت بیت توانستند اطلاعات داخل آن را استخراج کنند. شرکت سازنده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان - اعلام کرده که تنها در صورت درخواست قانونی می‌توانند اطلاعات محرمانه و شخصی کاربرانش را در اختیار دیگران قرار دهد.

این اولین بار نیست که فیت بیت توانسته به ماموران پلیس در زمینه‌ی حل پرونده‌های قتل یاری برساند. مچ‌بند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان - هوشمند فیت بیت زنی در شهر کِنِتیکِت باعث شد ماموران پلیس بتوانند شوهر وی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان - را به جرم قتل دستگیر کنند.

در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قوچان استان خراسان - موضوعی مشابه در سال جاری ماموران پلیس توانستند با کمک ساعت هوشمند پرونده‌ای مربوط به دانشجویی ۲۰ ساله به نام «مالی تیبِتس» که گم شده بود را به نتیجه برسانند. ماموران پلیس یک ماه بعد پیکر بی جان این دانشجو را پیدا کردند و موفق شدند قاتل وی -که مردی ۲۴ ساله بود- را به دام بیاندازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone