🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33194.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

قاب محافظ نینتندو تلفن هوشمندتان را به یک گیم بوی تبدیل می کند

در سال های اخیر قاب های محافظ مختلفی با طرح کنسول دستی نینتندو گیم بوی به بازار آمده اند تا با برانگیختن حس نوستالژی کاربران، فروش خوبی را برای تولیدکننده تضمین کنند. اما تمام این ...

در سال های اخیر قاب های محافظ مختلفی با طرح کنسول دستی نینتندو گیم بوی به بازار آمده اند تا با برانگیختن حس نوستالژی کاربران، فروش خوبی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - را برای تولیدکننده تضمین کنند. اما تمام این محصولات غیر رسمی بودند و به همین خاطر، موفقیت چندانی کسب نکردند.

اما حالا کمپانی ژاپنی نینتندو خود تصمیم گرفته قاب محافظی برای اسمارتفون ها تولید کند و با طرح گیم بوی، حس واقعی کنسول دستی محبوبش را به کاربران منتقل نماید.

البته وجود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - محصول مورد بحث هنوز از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - سوی نینتندو تأیید نشده، اما بررسی پتنت های اخیر این شرکت نشان می دهند که ایده قاب محافظ گیم بوی توسط نینتندو به ثبت رسیده و به احتمال زیاد، در آینده نه چندان توسط این شرکت تولید خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از پتنت جدید نینتندو یک قاب محافظ کتابی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - را نشان می دهند که روی آن فضای خالی در ابعاد نمایشگر گیم بوی قرار داشته و پایین این قسمت، دکمه های A و B، استارت و سلکت با همان چیدمان قدیمی قابل مشاهده هستند. در ضمن یک فضای خالی کوچک نیز برای دوربین گوشی در نظر گرفته شده که احتمال بازگشت قابلیت «Game Boy Camera» را تقویت می کند.

احتمالاً اپلیکیشن مخصوصی با امکان اجرای بازی های گیم بوی در حال توسعه است

در زمان بسته بودن قاب، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - دکمه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - های آن با صفحه لمسی گوشی در تماس خواهند بود که با توجه به فضای خالی برای نمایشگر، به نظر می رسد شرکت سازنده برنامه ویژه ای برای محصول جدید خود داشته و احتمالاً اپلیکیشن مخصوصی با امکان اجرای بازی های کنسول دستی گیم بوی را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - در دست توسعه دارد.

در نهایت لازم به ذکر است که هنوز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - هیچ اطلاعی از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - زمان عرضه و قیمت قاب محافظ با طرح گیم بوی در دست نیست. در ضمن با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر گرگان استان گلستان - توجه به ثابت بودن فضای داخلی قاب، احتمالاً مدل های محدودی از تلفن های موجود در بازار با آن سازگار خواهند بود و باید دید که نینتندو برای رفع این محدودیت چه راه حلی ارائه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone