🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33206.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فایرفاکس به جمع مرورگرهای پشتیبانی‌ کننده از فرمت WebP گوگل پیوست

بالاخره و پس از هشت سال، فایرفاکس از مواضع قدیمی‌اش کوتاه آمد و به جمع مرورگرهای پشتیبانی‌کننده از فرمت WebP گوگل پیوست. WebP یک فرمت مخصوص تصاویر است که در مرورگرها سریع‌تر از سایر فرمت‌ها ...

بالاخره و پس از هشت سال، فایرفاکس از مواضع قدیمی‌اش کوتاه آمد و به جمع مرورگرهای پشتیبانی‌کننده از فرمت WebP گوگل پیوست. WebP یک فرمت مخصوص تصاویر است که در مرورگرها سریع‌تر از سایر فرمت‌ها بارگذاری شده و می‌تواند سرعت مرور وبسایت‌ها را ارتقاء بدهد.

گوگل استفاده از این فرمت فشرده برای تصاویر را از هشت سال پیش در مرورگر کروم، برنامه‌های اندرویدی و بعضی سرویس‌های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی - آنلاین خود آغاز کرد تا بدین طریق مصرف دیتا برای کاربران را کاهش داده باشد. با این وجود، زمان نسبتا طولانی لازم بود که پشتیبانی از چنین فرمتی در میان سایر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی - مرورگرهای رقیب فراگیر شود.

از همان ابتدا، موزیلا استفاده از فرمت WebP را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی - نپذیرفت و ترجیح داد که همچنان از فرمت‌های متداول‌تری مثل JPEG و PNG - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی - پشتیبانی کرده و روش‌هایی برای فشرده‌سازی بیشتر آن‌ها در پیش بگیرد. اما چند روز پیش و پس از آنکه مایکروسافت پشتیبانی از فرمت WebP را به مرورگر اِج آورد، در تصمیم خود تجدید نظر کرد.

تیم موزیلا با انتشار یک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی - بیانیه رسمی اعلام کرده‌اند که از این پس پشتیبانی کاملی از فرمت WebP به عمل می‌آورند. این پشتیبانی در نسخه‌های مختلف فایرفاکس انجام خواهد گرفت و مستقیما به موتور رندرینگ Gecko این نسخه‌ها بستگی خواهد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی - داشت. همچنین اعلام شده که در حال حاضر تنها فایرفاکس دسکتاپ و اندروید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی - از این فرمت پشتیبانی می‌کنند و پشتیبانی نسخه iOS مرورگر از WebP احتمالا به نیمه نخست سال 2019 موکول خواهد شد.

پشتیبانی از یک فرمت جدید موضوع بسیار حائز اهمیتی است، چرا که فارغ از چالش‌های فنی و خطرات امنیتی جدیدی که به همراه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر زرندیه استان مرکزی - دارد، موزیلا را موظف می‌کند که سالیان سال به پشتیبانی از آن ادامه بدهد به این خاطر که در صورت قطع پشتیبانی در عملکرد بسیاری از وبسایت‌های مبتنی بر فرمت WebP اختلال ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone