🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33193.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ قاب اختصاصی برای گوشی‌هایی با نمایشگر خمیده می‌سازد؟

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد که قاب‌هایی با طراحی جدید برای نمایشگر‌های خمیده‌ی بهره‌مند از Edge Display تولید کند. در این قاب‌ها شبه بریدگی‌هایی تعبیه خواهد شد که کاربر با استفاده از آنها و باز ...

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد که قاب‌هایی با طراحی جدید برای نمایشگر‌های خمیده‌ی بهره‌مند از Edge Display تولید کند. در این قاب‌ها شبه بریدگی‌هایی تعبیه خواهد شد که کاربر با استفاده از آنها و باز نکردن در قاب یا کاور، می‌تواند برخی ویژگی‌های موبایل خود را فعال کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان

پتنت جدید بدست آمده از کمپانی کره‌ای، به توصیف روشی برای کنترل کردن قسمتی از قاب یا کاور می‌پردازد که کاربر می‌تواند کمتر از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - نصف عرض نمایشگر را به صورت مستقیم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - تحت فرمان داشته باشد. بدین ترتیب قسمت خمیده‌ی نمایشگر یا قسمت کوچکی از صفحه نمایش در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

با توجه به تصاویر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - موجود در پتنت یاد شده، کاربر با این روش جدید بدون باز کردن در کاور می تواند از دوربین استفاده کرده، پیغام‌ها و ایمیل‌هایش را چک کند، به گشت و گذار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - در اینترنت بپردازد و موقعیت مکانی خود را با GPS چک نماید.

البته باید مدنظر داشت که سامسونگ چند وقتی است که مدل ادج خاصی برای پرچمدارانش تولید نکرده و آخرین مدل این چنینی عضو خانواده‌ی گلکسی اس 7 بوده که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده است.

همانطور که می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - دانید این تلفن‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - هوشمند به خصوص یک صفحه نمایش اضافی در قسمت کناری خود داشتند که به صورت خمیده نمایشگر اصلی را به بدنه‌ی پشتی وصل می‌کرد.

این منطقه به عنوان منویی جدا برای دسترسی به اپلیکیشن‌های محبوب مورد استفاده قرار می‌گرفت و اعلان‌ها را در هر شرایطی به اطلاع کاربر می‌رساند. حال به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - سامسونگ با انتخاب چنین سیستمی در قاب‌های جدیدش، روشی مشابه را برای کنترل تلفن‌های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - هوشمند به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ارمغان آورد. با این تغییر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - که یک لایه‌ی محافظ یعنی در کاور روی صفحه نمایش را خواهد پوشاند و از آنجایی که تمام نمایشگر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - روشن نمی‌شود، در مصرف انرژی به شدت صرفه جویی خواهد شد.

 

تماشا کنید: سامسونگ به ساکنین شهر اپل گلکسی اس 9 مجانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - هدیه داد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone