🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33179.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل کروم روی ۳۲ میلیون دیوایس اندرویدی کار نخواهد کرد

گزارش شده در آینده‌ای نزدیک به ۳۲ میلیون دیوایس اندرویدی دیگر قادر نخواهند بود از مرورگر مخصوص موبایل گوگل کروم استفاده کنند. بر اساس گزارش XDA و مشکلی که توسط دست‌اندرکاران این سایت یافت شده، ...

گزارش شده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - در آینده‌ای نزدیک به ۳۲ میلیون دیوایس اندرویدی دیگر قادر نخواهند بود از مرورگر مخصوص موبایل گوگل کروم استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران

بر اساس گزارش XDA و مشکلی که توسط دست‌اندرکاران این سایت یافت شده، قرار است در آینده‌ای نزدیک حداقل رابط برنامه‌نویسی کاربردی یا API موردنیاز برای استفاده از اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - مرورگر موبایلی گوگل کروم از ۴.۱ به نسخه‌ی ۴.۴ ارتقا پیدا کند.

این مسئله موجب می‌شود کاربرانی که موبایل اندرویدی آنها از سیستم عامل جلی‌بین (۴.۱ تا ۴.۳)  بهره می‌برد، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - دیگر نتوانند از محبوبترین مرورگر موبایلی جهان استفاده کنند. بدین ترتیب مسلماً رقم کاربران یک میلیاردی مرورگر یاد شده که این اپ را روی موبایل‌هایشان نصب کرده‌اند، به میزان قابل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - توجهی کاهش خواهد یافت.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران

بر اساس آخرین آمار توزیع کاربران نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندورید، هم اکنون ۳.۲ درصد از کاربران کلی این سیستم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - عامل، از نسخه‌ی جلی‌بین استفاده می‌کنند. این درصد با توجه به یک میلیارد کاربر استفاده کننده از موبایل‌های اندرویدی مشخص می‌کند به احتمال قوی ۳۲ میلیون دیوایس در معرض خطر قرار خواهند داشت و اگر هر چه سریعتر آخرین به روز رسانی را دریافت نکنند به مشکل برمی‌خورند.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی این آپدیت برای اپلیکیشن اندرویدی گوگل کروم فرستاده خواهد شد اما به نظر می‌رسد این اتفاق کاربران را بر آن دارد تا هر چه سریعتر سیستم عامل موبایل‌های خود را به روز رسانی کنند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران
در آینده‌ای نزدیک حداقل رابط برنامه‌نویسی کاربردی یا API موردنیاز برای استفاده از اپلیکیشن موبایلی گوگل کروم از ۴.۱ به نسخه‌ی ۴.۴ ارتقا پیدا خواهد کرد

همانطور که می‌دانید اولین نسخه‌ی پایدار اپلیکیشین مرورگر گوگل کروم برای اندروید در ۷ تیر ماه سال ۱۳۹۱ معرفی شد. این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - در حالی است که نسخه ی‌ جلی‌بین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - سیستم عامل اندروید تنها ۱۳ روز بعد یعنی در ۲۰ تیرماه سال ۱۳۹۱ به صورت عمومی عرضه شد.

گفتنی است گوگل هر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - سه ماه یکبار آمار توزیع سیستم عامل موبایلی خود را منتشر می‌کند تا توسعه‌ دهندگان از میزان پراکندگی کاربران میان نسخه‌های مختلف اندروید و سطح API - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - آنها آگاه شوند. این آمار به توسعه دهندگان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر گلوگاه استان مازندران - اجازه می دهد تا برای پشتییانی از نسخه‌های قدیمی‌تر بهتر تصمیم گیری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone